اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

آزادگان یادگار ارزشمندی از دوران دفاع مقدس هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: آزادگان شهدای زنده و یادگار ارزشمندی از دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

آزادگان یادگار ارزشمندی از دوران دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در جمع آزادگان شهرستان بشرویه با اشاره به 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آزادگان ذخائر انقلاب و دفاع مقدس هستند که تلخی‌ها و مرارت‌های بی‌شماری را متحمل شده‌اند.

وی ادامه داد: آزادگان مایه خیر و برکت در جامعه اسلامی بوده که در خط مقدم جبهه‌ها تمام سختی‌ها را تحمل کردند و امروز شهد شیرین مقاومت، صبر و بردباری را می‌چشند.

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: رزمندگان به دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفته و برای دفاع از کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی و ملی روانه جبهه شدند و از این آزمایش الهی سربلند بیرون آمدند.

شمس‌الدین کم‌توقع بودن را یکی از ویژگی‌های بارز آزادگان دانست و عنوان کرد: گرچه این افراد سال‌های زیادی بدون خانواده اسیر دست دشمنان بودند اما آن‌ها این کار خود را معامله‌ای با خدا می‌دانستند و هرگز از هیچ‌کسی کوچک‌ترین توقعی نداشتند.

وی افزود: بازگشت آزادگان به میهن، معجزه خداوند بود و امروز بعد از 22 سال از این خاطره شیرین آزادی، ثمرات آن اسارت و شکنجه‌ها نصیب ملت ایران می‌شود.

رئیس بنیاد شهید بشرویه نیز با بیان اینکه آزادگان در مدت اسارت در زندان‌های بعثی عراق درس آزادگی و استقامت را به ما داده‌اند، گفت: امنیت و آرامش کنونی از برکات ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که توانستند با وجود محدودیت در تجهیزات نظامی و با قدرت ایمان، مملکت اسلامی را در این جنگ تحمیلی سرافراز نگه دارند.

احمد عباسی اضافه کرد: آزادگان در بدترین شرایط اسارت از لحظه لحظه زندگی بهره برده و با کوله‌باری از تجربه به وطن بازگشتند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید از تجربیات ارزشمند رزمندگان و آزادگان استفاده کرده و نگذاریم دشمن با ایجاد تفرقه در بین ملت ایران به اهداف شیطانی خود و نابودی اسلام و مسلمانان نائل شود.         

رئیس بنیاد شهید بشرویه گزارش کوتاهی از وضعیت آزادگان شهرستان بشروبه را بیان کرد و یادآور شد: این شهرستان دارای 20 آزاده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول