اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بسیج هنرمندان آران و بیدگل خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر دفاع مقدس در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر دفاع مقدس در آران و بیدگل

حسین توکلی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: گرامیداشت و بیان ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه مقاومت در جوانان و الگوسازی برای نسل جدید با پرداختن به موضوعات نشاط‌آفرین و امیدبخش و نیز شناسایی، استعدادیابی و بازآفرینی جلوه‌های حماسی دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس با موضوعات جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس، مکتب تشیع و تمام موضوعات مربوط به هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان آران و بیدگل، آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره را تا بیستم مرداد ماه سال‌جاری اعلام و خاطرنشان کرد: رتبه‌های اول تا سوم در هر یک از بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی صحنه و موسیقی، دیپلم افتخار دریافت کرده و نمایش برگزیده به جشنواره تئاتر استانی راه می‌یابد.

توکلی‌مقدم، متذکر شد: نمایشنامه‌های ارسالی باید ایرانی بوده و در جشنواره دیگری شرکت نکرده و حداکثر زمان اجرای آن 30 دقیقه باشد.

این جشنواره به همت کانون بسیج هنرمندان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول