اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

کتابچه‌ معرفی سرداران دفاع مقدس مازندران تهیه شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار مازندران گفت: کتابچه‌ معرفی سرداران دفاع مقدس مازندران تهیه شود.

کتابچه‌ معرفی سرداران دفاع مقدس مازندران تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دفاع مقدس استان مازندران با تسلیت به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مسئولان کمیته امداد، هلال احمر و بهزیستی اهتمام کنند تا وجوهات مردم را جمع‌آوری و به استان زلزله‌زده کشور انتقال دهند.

وی در ادامه با اشاره به حماسه بزرگ دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس تبدیل به ارزش‌های اجتماعی در کشور شد و این ارزش‌ها که در کشور روند رو به رشدش در حال ادامه دادن است، باید توسط مسئولان با نگاه بهتر و کامل‌تر دیده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: مسئولان دفاع مقدس باید همیشه به دنبال پیدا کردن فلسفه وجودی دفاع مقدس باشند و همه تلاش آن‌ها جلوگیری از کم رنگ شدن ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت کمیته‌های فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی در این ستاد یادآور شد: با استفاده از ظرفیت‌های این ستادها باور پذیر کردن ارزش‌های دفاع مقدس برای مخاطبان با معرفی چهره‌های برجسته دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های آموزشی کشور برای معرفی بیشتر دفاع مقدس شد و ادامه داد: دانشگاه و آموزش و پرورش ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند.

ابراهیمی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در ستاد فرهنگی دفاع مقدس مازندران اسوه‌های مقاومت در مازندران به ویژه در مدارس به خوبی معرفی شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه خواستار تهیه کتابچه‌ای از سرداران شهید مازندران شد و بیان داشت: در این کتاب فعالیت‌های 10 سردار دفاع مقدس مازندران در جنگ تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و در اختیار قرار دادن خاطرات آنها را از دیگر برنامه‌های مهم کمیته اجرایی دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: باید خود باوری ملی و مذهبی را در بین جوانان و نوجوانان زنده کنیم.

این مسئول ادامه داد: ارزش‌های دفاع مقدس جزو مفاهیم ارزشی جامعه ما هستند و به عنوان ارزش‌های اجتماعی تبدیل شد و این ارزش‌ها نیاز به صیانت دارد.

معاون استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه به دفاع مقدس تنها از بعد فرهنگی دیده نشود، تاکید کرد: دفاع مقدس دارای ابعاد چند وجهی است و به ابعاد اقتصادی، هنری، سیاسی، دینی و مذهبی دفاع مقدس نیز باید پرداخته شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول