اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز خبر داد

تشکیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر‌‌کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

تشکیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در البرز

نادر ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جنگ تحمیلی همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند برای ما برکت بسیاری داشت.

وی تصریح کرد: برکت اصلی جنگ این بود که توانستیم استقلال و آزادگی خود را به جهانیان اثبات کرده و از سوی دیگر با دست‌های خالی برای ساختن کشورمان اقدام کنیم.

این مسئول افزود: جنگ به ما یاد داد برای رسیدن به سربلندی و عزت باید تلاش کرد و ملتی که با مفاهیمی چون ایثار و فداکاری رابطه‌ای ندارد، نمی‌تواند در جهان امروز مستقل و آزاد باشد.

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز تصریح کرد: اگر امروز ملت ایران در مقایسه با ملل مختلف دارای جایگاه والایی هستند، به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان سرافراز و هدایت‌های مدبرانه ولایت است.

ادیبی افزود: بنابراین باید ضمن حفظ یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان سپاه اسلام در طول دفاع مقدس،‌ فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، ستاد بزرگداشت این هفته در استان البرز با حضور دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تشکیل شده و هفته گذشته نخستین جلسه خود را برگزار کرده است.

*آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس البرز

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته‌های تبلیغات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، برگزاری نمایشگاه، امنیتی، متولیان برپایی مراسم در اماکن مقدسه و بالاخره رژه نیروهای مسلح در زیر مجموعه این ستاد تشکیل و هر دستگاه اداره هر یک از کمیته‌ها را بر عهده گیرد.

ادیبی با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه حفظ یاد شهدا ارزشی کمتر از شهادت ندارد، گفت: رهنمودهای ولی‌امر مسلمین محوریت اصلی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس البرز خواهد بود و تلاش می‌کنیم برای تحقق این مهم از همه توانمندی‌های موجود در استان استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در این هفته موجب شود که نسل جوان بیش از گذشته با واقعیت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی آشنایی پیدا کند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول