اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آبفای خوزستان:

طرح فاضلاب رامهرمز تا 2 سال آینده بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آبفای خوزستان گفت: طرح فاضلاب رامهرمز از محل اعتبارات اوراق مشارکت ظرف مدت دو سال به بهره برداری کامل می‌رسد.

طرح فاضلاب رامهرمز تا 2 سال آینده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  محمد علی صنیعی‌نژاد گفت: با اجرای این طرح، مشکل فاضلاب مردم رامهرمز برای همیشه برطرف خواهد شد.

وی اجرای این طرح را گامی بزرگ در خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار رامهرمز عنوان کرد و افزود: در طرح فاضلاب این شهرستان60 کیلومتر خط انتقال و شبکه اصلی و 75 کیلومتر انشعابات و شبکه فرعی با اعتبار 167 میلیارد ریال با مشارکت مردمی از محل فروش اوراق مشارکت در مدت زمان 13 ماه در مناطق وسیعی از شهر رامهرمز اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، جلوگیری از ورود فاضلاب به سطح معابر شهری و کانال آب‌های سطحی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب رامهرمز ظرف دو  ماه آینده به اتمام می‌رسد و فاز اول آن وارد مدار خواهد شد.

سرپرست شرکت آبفای استان با بیان اینکه سعی داریم این طرح با کمترین مشکل و محدودیت در عبور و مرور مردم اجرا شود، از مردم تقاضا کرد با بردباری و صبر و تحمل، خادمان خویش را تا پایان این طرح همراهی نمایند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول