اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی تاکید کرد

انتقال بخشی از فعالیت‌های آب و فاضلاب به دفاتر پیشخوان دولت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: قسمت عمده‌ای از فعالیت‌های شرکت به دفاتر پیشخوان دولت سپرده شده است.

انتقال بخشی از فعالیت‌های آب و فاضلاب به دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید ‌مجتبی عراقی‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی برای افزایش خدمات عرضه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب در دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر چه در بحث نیروی انسانی، چابک‌سازی و فعالیت مطلوب نیروها از رموز موفقیت مجموعه ما است اما قسمت عمده‌ای از فعالیت‌های این مجموعه به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی بر تلاش این مجموعه برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

عراقی‌زاده تصریح کرد: بعد از تقسیم استان نه تنها در سطح منابع موجود هیچ تغییری رخ نداد بلکه به واسطه سال‌های کم‌بارانی که پشت سر گذاشتیم، شرایط سخت‌تر و دشوارتر نیز شد و از طرفی توسعه شهرها و افزایش جمعیت شهرنشین مشکلات ما را دو چندان کرد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب جزو بهترین مجموعه‌هایی است که به عنوان یک بخش غیردولتی توانست خدمات شایسته‌ای را به جامعه هدف خود عرضه کند، بیان کرد: در صنعت آب و فاضلاب کشور به نسبت گذشته تحولات عظیمی رخ داده و ما از پیشرفت خوبی برخوردار شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به تعامل این مجموعه با سایر ادارات و سازمان‌ها افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان از جمله مجموعه‌هایی هستند که در این زمینه با آنها تعامل و مشارکت داریم و در راستای ارائه طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی نتایج خوبی را نیز به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول