اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری:

5 تصفیه‌خانه فاضلاب در دست احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون پنج واحد تصفیه‌خانه فاضلاب جدید در شهرهای هفشجان، لردگان، بلداجی، بن و فرادنبه در دست ساخت است.

5 تصفیه‌خانه فاضلاب در دست احداث است

اصغر یزدانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر این استان با دارا بودن پنج تصفیه‌خانه فاضلاب در مدار و پوشش 12 شهر مهم استان خدمات جمع‌آوری فاضلاب را به 450 هزار نفر جمعیت شهری ارائه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر 89 هزار مشترک تحت پوشش خدمات فاضلاب این شرکت قرار دارند و خوشبختانه در این بخش در وضعیت خوبی قرار داریم.

یزدانی از انجام مطالعات فاضلاب هشت شهر جدید استان خبر داد و ابراز داشت: با تکمیل و راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای هفشجان و طاقانک و روستاهای سیرک و نوآباد و احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای بن و بلداجی و لردگان شاخص پوشش جمعیت شهری استان در این بخش به بالای 65 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری افزود: نظر به اهمیت ایجاد تاسیسات جمع‌آوری فاضلاب و نقش آن در ارتقای سطح بهداشت جامعه، تلاش خواهیم کرد تمامی شهرهای استان را تحت پوشش شبکه‌های فاضلاب قرار دهیم که امیدواریم با کمک و مساعدت مسئولین استان و مشارکت مردم این مهم تحقق پیدا کند.

یزدانی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی تخصیص یافته امسال برای طرح‌های فاضلاب بسیار ناچیز است، گفت: این امر می‌طلبد مسئولین مربوطه با در نظر گرفتن اهمیت موضوع، اعتبار مورد نیاز را به این بخش اختصاص دهند.

وی با اشاره به تعداد طرح‌های در دست اجرا در این استان، گفت: هم‌اکنون پنج واحد تصفیه‌خانه فاضلاب جدید در شهرهای هفشجان، لردگان، بلداجی، بن و فرادنبه در دست ساخت است که بین 15 تا 95 درصد پیشرفت دارند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول