اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان:

طرح جامع فاضلاب در 5 منطقه آبادان در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: مجری طرح جامع فاضلاب شهری آبادان گفت: احداث خطوط پروژه فاضلاب آبادان در مناطق سلیج‌غربی، شطیط، الوانیه، منطقه شرکتی کوی بهار و قدس آغاز شده است.

طرح جامع فاضلاب در 5 منطقه آبادان در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمد حسن‌زاده ظهر امروز در جلسه احداث خطوط طرح جامع فاضلاب که در محل فرمانداری آبادان با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات اولیه لوله‌گذاری خطوط فاضلاب مناطق سلج غربی، شطیط، الوانیه، منطقه شرکتی کوی بهار و قدس آبادان انجام شده است.

وی افزود: فاز اول کار در منطقه سلیج غربی و خیابان سید نور در حال اجرا است که 200 متر از خطوط این منطقه که جنس حساس و شکننده‌ای داشت به لوله‌های پلی‌اتلین برای عبور بدون مانع آب تبدیل شده است.

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان ادامه داد:‌ خطوط لوله فاضلاب منطقه سلج غربی برای وصل به منطقه سلج شرقی از عمق شش متری عبور کرده و در حال پیشروی در منطقه سلج شرقی برای پایان کار لوله‌گذاری این خط است.

وی با اشاره به پیشرفت کار در منطقه سلج غربی گفت: با اقدامات انجام شده و ارسال خطوط اصلی از عمق پنج متر به چهار متر پیش‌بینی می‌شود تا آذر ماه سال جاری کار احداث خطوط لوله فاضلاب خیابان اصلی" سید نور " سلیج غربی به پایان برسد.

حسن‌زاده ادامه داد:‌ منطقه شطیط و الوانیه مناطقی هستند که قابلیت اجرای خطوط اصلی فاضلاب را دارند و معبر بین خیابان کوی ولیعصر شطیط و منطقه شطیط برای لوله‌گذاری فاضلاب تملک شده است.

وی افزود: در صورت حل مشکلات معارضی که در بعضی از محله‌های کوی ولیعصر شطیط ایجاد شده پیش‌بینی می‌شود کمتر از برنامه زمان‌بندی شده طرح لوله‌گذاری فاضلاب این منطقه به پایان برسد.

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان با اشاره به کار احداث لوله‌گذاری فاضلاب در منطقه الوانیه شهرستان آبادان گفت:‌ احداث لوله‌گذاری این منطقه از مقابل آتش‌نشانی آغاز و تا باند شمالی خیابان 20 متری الوانیه، جمشید‌آباد و ذوالفقار 46 الوانیه  ادامه دارد.

وی ادامه داد: منطقه فیه آبادان برای احداث لوله‌گذاری از خیابان لاله یک آغاز و تا بیمارستان طالقانی ادامه دارد که با رفع اکثر معارض ایجاد شده در این منطقه، مراحل اولیه کار احداث خطوط فاضلاب در حال انجام است.

حسن‌زاده افزود: خطوط فاضلاب کوی بهار از ایستگاه 9 تا 12 و از ایستگاه هفت تا هشت این منطقه خطوط فاضلاب ایجاد شده و ایستگاه پمپاژ آب این مناطق نیز در سال‌ گذشته اجرا شده است.

مجری طرح جامع فاضلاب شهری در پایان گفت: در حال حاضر فاضلاب جامع شهری آبادان با همکاری مردم و مسؤلان اداره‌های برق، مخابرات و گاز به خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول