اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

تکمیل تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب مشگین‌شهر و اصلاندوز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: دو پروژه مهم تصفیه‌خانه فاضلاب مشگین‌شهر و تصفیه‌خانه آب اصلاندوز مغان تکمیل شده و به‌زودی افتتاح می‌شوند.

تکمیل تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب مشگین‌شهر و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در بخش فاضلاب پروژه‌های طرح فاضلاب خود را در 9 شهرستان از جمله اردبیل، بیله‌سوار، گرمی، پارس‌آباد، مشگین شهر، نیر، کوثر، خلخال و سرعین اجرا می‌کند.

وی گفت: فازهای اول تصفیه‌خانه‌های فاضلاب اردبیل، خلخال و گرمی در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و با این طرح‌ها فاضلاب‌های جمع‌آوری شده به صورت استاندارد تصفیه شده و پساب آن در بخش کشاورزی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل یادآور شد: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب سرعین، نیر و کوثر در سال 90 به زمین زده شده و در حال حاضر تصفیه‌خانه فاضلاب سرعین با 51 درصد، نیر 31 درصد و کوثر با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در بخش آب پروژه تصفیه‌خانه آب اصلاندوز، تله متری اردبیل و تصفیه‌خانه آب خلخال در حال اجرا می‌باشد که تصفیه‌خانه‌های آب خلخال و تله متری اردبیل توسط شرکت آب منطقه‌ای و پروژه تصفیه‌خانه آب اصلاندوز توسط شرکت آب و فاضلاب استان در حال اجرا است و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان دلیل طولانی بودن پروژه‌های طرح فاضلاب را عدم تخصیص اعتبار مناسب، بالا بودن هزینه حفاری در استان و فصل محدود کاری ذکر کرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول