اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آب و فاضلاب استان کرمانشاه خبر داد

بازسای 20 کیلومتر از شبکه فرسوده فاضلاب در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سرپرست آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: بافت فرسوده مشکل و معضل بزرگ آبفای استان کرمانشاه است که تا پایان سال 20 کیلومتر از شبکه فرسوده بازسازی می‌شود.

بازسای 20 کیلومتر از شبکه فرسوده فاضلاب در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار فارس در کرمانشاه، رضا کرانی ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به بیش از 320 هزار مشترک آب و فاضلاب خدمت‌رسانی می‌کند‌.

کرانی تصریح کرد: 99 درصد جمعیت استان زیر پوشش آب شرب سالم و بهداشتی و بیش از 94 درصد نیز زیر پوشش تاسیسات فاضلاب شهری قرار دارند. آب شرب شهر کرمانشاه از نظر کیفیت و سلامت دارای استاندارد جهانی است و مطلوبیت آن بیش از 98 درصد است که این نشان از توجه شرکت آب و فاضلاب به ارائه خدمات به شهروندان است.

سرپرست آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این شرکت دارای یک آزمایشگاه مرجع است که همه روزه از نقاط مختلف شهر نسبت به نمونه‌گیری آب شرب در جهت حفظ سلامت شهروندان اقدام می‌کند و از طرفی هم مرکز بهداشت به عنوان سیستم نظارتی صحت کیفیت آب شرب را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات اساسی شرکت آب و فاضلاب استان بافت فرسوده و قدیمی شهر کرمانشاه است که مشکلاتی را در راستای ارائه خدمات دفع فاضلاب به وجود آورده است و بیش از 250 کیلومتر شبکه قدیمی و فرسوده در کرمانشاه وجود دارد که با توجه به اعتبارات اندک در این زمینه در سال کمتر از 10 کیلومتر آن اصلاح و بازسازی می‌شود.

کرانی در ادامه اظهار کرد: بخشی از بافت فرسوده در خیابان شریعتی قرار دارد که به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون فعالیت اجرایی در آن صورت می‌گیرد اما به دلیل اینکه بخشی از این فاضلاب‌ها از زیر واحدهای مسکونی می‌گذرد برای اجرای آن موانع و مشکلاتی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به تملک و آزاد‌سازی اشاره کرد و تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب بر این است که خدمات را به نحو مطلوب به انجام برساند.

کرانی در پایان از اصلاح و بازسازی 20 کیلومتر شبکه فرسوده در بافت قدیمی شهر تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول