اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی دنا خبر داد:

اجرای طرح صالحین توسط بسیج دانش‌آموزی شهرستان دنا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه شهرستان دنا از اجرای طرح صالحین در راستای بصیرت‌افزایی توسط این نهاد خبر داد.

اجرای طرح صالحین توسط بسیج دانش‌آموزی شهرستان دنا
عارف گوهری به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان دنا در حال برگزاری است.
گوهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گفت: با توجه به موقعیت سنی که دانش‌آموزان ما به‌عنوان نسل جدید جامعه دارند و در آینده اداره کشور و نظام به آنها سپرده می‌شود، باید تلاش کرد تا نیروهای مؤمن، وفادار به نظام و ارزش‌های انقلاب و مبانی دینی و اسلامی و در راستای حرکت در مسیر آرمان‌های امام و رهبری در بسیج تربیت شوند.
وی تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان گسترده‌ترین تشکیلات دانش‌آموزی در راستای نیل به اهداف نظام اسلامی و با تبعیت از مقام عظمای ولایت حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده است.
گوهری افزود: باید این نسل را با روحیه بسیجی برگرفته از ایثار، از خود گذشتگی، استکبار ستیزی و شهادت طلبی تقویت نموده و تحویل نظام اسلامی دهیم. 
 گوهری با تاکید بر آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های شهدا، تصریح کرد: باید نسل نوجوان و جوان با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند و در این راه لازم است همه تلاش کنند تا با تقویت و افزایش بصیریت در جهت ترویج آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا گام برداریم چرا که تداوم انقلاب اسلامی در گرو اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ادامه راه شهدا خواهد بود.
گوهری خاطرنشان کرد: اگر جوانان ما در جنبه‌های مختلف اجتماعی سالم باشند جامعه ما نیز در سلامت بوده و به رشد و تعالی خود در تمام عرصه‌ها ادامه خواهد داد.
 وی بیان کرد: ریشه بسیج دانش‌آموزی در ایثار و فداکاری دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس است و همه مسئولان باید تلاش خود را مضاعف کنند تا از این جوانان که بهترین فرصت برای جامعه ما هستند نهایت استفاده و بهره‌گیری را برای بسترسازی جهت رشد و بالندگی علمی آنها داشته باشند زیرا در هر زمانی که جوانان ما شور و نشاط واقعی داشته‌اند جامعه نیز به سوی اهداف خود پیشرفت چشمگیری داشته است.
گوهری افزود: نماد و الگوی مقاومت و ایثار، شهید فهمیده است و دانش‌آموزان شهید ما به الگویی برای نوجوانان دیگر کشورها از جمله فلسطین و لبنان در عرصه مقاومت تبدیل شده‌اند.   
گوهری تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان، اجرای طرح صالحین، تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را از فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: این فعالیت‌ها برای ارتقا بصیرت و آشنایی با جنگ نرم دشمن که از اهداف مهم دشمنان است، دنبال می‌شود
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه دنا خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ظرفیت بالایی دارند و می‌توانند مقابل هر جریانی که بخواهد علیه انقلاب توطئه کند ایستاده و با حضور میلیونی خویش در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  نمایشی از اقتدار ملی را به جهانیان نشان دهد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول