اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه ناحیه اراک؛

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اراک برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموز در شهرستان اراک را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام شد
سید‌عطاءالله میرکمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی از امروز با شعار دانش‌آموز بسیجی، تجلی ایمان، دانایی و ولایت‌مداری با برنامه‌های متنوعی در اراک آغاز شده است.
وی تصریح کرد: نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی به نام دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت نامگذاری شده است که سعی شده برنامه‌ها با رویکرد شعار روز برگزار شوند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین، نشست‌های روشنگری، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با ائمه جمعه اراک، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،‌ برگزاری مراسم عطر افشانی قبور پاک و مطهر شهدا و حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی استکبار ستیزی را از  مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در اراک اعلام کرد.
میرکمالی به نامگذاری دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی به نام دانش‌آموز بسیجی ایثار و شهادت اشاره کرد و بیان داشت: سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی به نام دانش‌آموز بسیجی قرآن و معنویت، چهارمین روز نیز به نام دانش‌آموز بسیجی خدمت‌رسانی و جهاد اقتصادی نامگذاری شده است.
وی افزود: پنجمین روز از هفته به نام دانش‌آموز بسیجی، خودباوری و تلاش علمی، ششمین روز به نام دانش‌آموز بسیجی، ورزش و سلامت و هفتمین روز دانش‌آموز بسیجی به نام دشمن‌شناسی و استکبارستیزی نامگذاری شده است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء وظیفه همه مردم و مسئولان بوده و لازم است نسل نوجوان و جوان با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند و در این راه باید همه تلاش کنند تا با تقویت و افزایش بصیریت در راستای ترویج آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا گام بردارند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول