اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 13 آبان مطرح شد؛

هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی جوانان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی نسل جوان و آشنا کردن آنان با حربه‌های تازه دشمن است.

هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، داوود مداح صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش در راستای شناخت هر چه بهتر مباحث مهم همواره برای دانش‌آموزان وجود دارد اما این هفته فعالیت‌ها با معرفی شهید حسین فهمیده به عنوان الگوی رفتاری و اخلاقی برجسته برای جوانان و نوجوانان جلوه ویژه‌ای می‌یابد.
وی اضافه کرد: در سال جاری این هفته با شعار "دانش آموز بسیجی پیشگام در علم و اخلاق" با برنامه‌های خاص برای هر روز و نامگذاری روزانه همچون سنوات گذشته از محتوای پررنگی نیز برخوردار بوده و سعی شده در تمام برنامه‌ها به مقوله‌های رشد علم اخلاقی، بصیرتی و معرفتی دانش آموزان دقت شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از دانش‌آموز بسیجی امید و انتظار، دانش‌آموز بسیجی ایثار و شجاعت، دانش‌آموز بسیجی قرآن و ولایت، دانش‌آموز بسیجی خودباوری و تلاش علمی، دانش‌آموز بسیجی اخلاق و معنویت، دانش‌آموز بسیجی شادابی و خدمت‌رسانی، دانش‌آموز بسیجی دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی به عنوان شعارهای روزانه هفته بسیج دانش‌آموزی یاد کرد.
وی همچنین صبحگاه سراسری میثاق با شهدا، حضور در نماز با شکوه جمعه، گردهمایی پویندگان بسیج دانش‌آموزی، نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس، برگزاری مسابقات قرآن و عترت در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری، فراخوان نشریه دیواری مدرسه عشق، تشکیل حلقه‌های معرفت شجره طیبه با سرحلقه‌ها و اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق جنوب کشور را برخی از برنامه‌های این هفته خواند.
مداح بیان داشت: در قالب کاروان راهیان نور برای مقطع دوم متوسطه پسران که در مباحث علمی آمادگی دفاعی قرار دارند دیدار از مناطق جنگی جنوب کشور برنامه‌ریزی شده و دانش‌آموزان با 12 اتوبوس که هر یک از این اتوبوس‌ها دارای سرپرست و روحانی هستند به صورت حضوری با مباحث آشنا می‌شوند.
وی افزود: این اعزام‌ها که چهار روز به طول می‌انجامد یادآور خاطرات اعزام رزمندگان بوده و از جهات مختلفی چون اخلاقی و معرفتی بسیار در نسل جوان امروز تأثیرگذار است.
مداح در مورد راهپیمایی روز 13 آبان ماه امسال نیز گفت: این مراسم دشمن‌شکن موجب قوام نظام بوده و مردم باید با حضور پررنگ خود همچون گذشته دشمنان را مأیوس کنند زیرا آنان از کوچک‌ترین خلأ استفاده می‌کنند تا به این انقلاب و نظام اسلامی ضربه بزنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، شهرستان یکصد هزار نفری آران و بیدگل دارای هفت هزار و 524 دانش آموز بسیجی دارای پرونده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول