اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه اراک:

بسیج دانش‌آموزی سبب شکوفایی استعداد نوجوانان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه اراک گفت: بسیج دانش‌آموزی بهترین نهادی است که می‌تواند زمینه‌های رشد نوجوانان و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم کند و آنها را با تربیت انقلابی و اسلامی آشنا سازد.

بسیج دانش‌آموزی سبب شکوفایی استعداد نوجوانان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید عطاءالله میرکمالی ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد امیدان مدرسه داوران ناحیه 2 اراک اظهار داشت: امروز تقویت بسیج دانش‌آموزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا موجب می‌شود دانش‌آموزان بینش قابل توجهی را در شناخت باورهای انقلاب اسلامی پیدا کنند.
وی با بیان اینکه امروز بسیج یکی از قوی‌ترین تشکیلات مردمی در اطاعت از ولایت است و بسیج دانش‌آموزی نیز به عنوان یک نهاد قانونی در خدمت انقلاب قرار دارد، گفت: این مایه امیدواری است که دانش‌آموزان از بسیج استقبال کرده و در برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی به خوبی شرکت می‌کنند.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه اراک بیان داشت: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشتند و دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به‌خوبی ادا کرده‌‌اند.
میرکمالی با بیان اینکه در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز بسیج دانش‌آموزی در فتح قله‌های علم و دانش و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی نقش‌آفرینی کردند، خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی زیرساخت تمام ارکان اصلی بسیج بوده و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن جوانان غیور و غیرتمند بسیجی به خود می‌بالد.
مجید مهرجو افزود: امروز جوانان و نوجوانان هدف دشمنان در جنگ نرم قرار گرفته‌اند که با عضویت در بسیج و آشنایی با ارزش‌های انقلاب و اسلام در برابر توطئه‌‌های دشمنان بیمه خواهند شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول