اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بسیج دانش‌آموزی نهبندان تاکید کرد:

ماهیت بسیج دانش‌آموزی بهترین عرصه مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان نهبندان گفت: فضا و ماهیت بسیج دانش‌آموزی بهترین عرصه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است که امروزه جنگ نرم را برای مقابله با ملت در پیش گرفته است.

ماهیت بسیج دانش‌آموزی بهترین عرصه مقابله با جنگ نرم
غلامرضا صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: در هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان بیش از 12 عنوان برنامه شاخص و ارزشی برگزار شده و می‌شود که همایش حجاب و عفاف، یادواره شهیدان مرحمت بالازاده، سهام خیام و 13 شهید دانش‌آموز نهبندان و نشست‌های طرح صالحین از عمده این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه الگویی برتر همانند شهید فهمیده به نسل جوان و قشر دانش‌آموز از اهداف برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان نهبندان یادآور شد: فضا و ماهیت بسیج دانش‌آموزی بهترین عرصه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن به حساب می‌آید که امروزه جنگ نرم را برای مقابله و براندازی ایران اسلامی در پیش گرفته است.
صادقی با بیان اینکه طرح آیه‌های تمدن در دو بخش کوتاه مدت و میان مدت در سطح مدارس این شهرستان برگزار شده و می‌شود، تصریح کرد: در بحث اجرای این طرح در دوره میان مدت نیز دانش‌آموزان نخبه و مستعد سال دوم راهنمایی شناسایی و با توجه به نیازمندی‌های آنان جزوات و کتب کمک درسی را در اختیار این دانش‌آموزان قرار می‌دهیم.
وی افزود: این اقدام برای ارتقای وضعیت تحصیلی این دسته از دانش‌آموزان اجرایی می‌شود و تا زمان پیش‌دانشگاهی آنان نیز ادامه می‌یابد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان نهبندان با اشاره به اینکه طرح آیه‌های تمدن در دوره کوتاه مدت نیز برای دانش‌آموزان سال سوم متوسطه اجرایی می‌شود، گفت: در این دوره دانش‌آموزان با استعداد محصل در رشته علوم انسانی با معدل 19 به بالا و در رشته ریاضی با معدل 18 به بالا شناسایی می‌شوند.
صادقی ادامه داد: بعد از انجام شناسایی این دسته از دانش‌آموزان، جزوات و کتاب‌های کمک درسی در اختیار آنها گذاشته می‌شود تا بتوانند رتبه‌های برتر یا رتبه‌های زیر هزار کشوری را در کنکور کسب کنند.
وی در ارتباط با عملکرد طرح هجرت سه در این شهرستان اظهار داشت: این طرح به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان پیش‌بینی شده و دارای ارزش‌های معنوی بسیار و رویکرد فرهنگی است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان نهبندان تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان خواهر و برادر سال سوم متوسطه در عرصه‌های زیباسازی و مرمت به کارگیری شدند.
صادقی با بیان اینکه در سال جاری 14 هزار متر مربع رنگ‌آمیزی توسط این دانش‌آموزان انجام شده است، یادآور شد: دانش‌آموزان حاضر در این طرح توانستند 600 متر مربع نقاشی ساختمان را انجام دهند.
وی افزود:  دانش‌آموزان خواهر و برادر سال سوم متوسطه حاضر در این طرح 3 هزار نفر روز کار و فعالیت داشتند که خروجی آنها بسیار مفید و موثر ارزیابی می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول