اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی:

آزادی قدس مسئله راهبردی و استراتژیک جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی مشترک آزادی قدس شریف را مسئله راهبردی و استراتژیک جهان اسلام دانسته و مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی دعوت کردند.

آزادی قدس مسئله راهبردی و استراتژیک جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی و علی‌اکبر شعبانی‌فرد در این پیام که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده‌اند: آزادی مسجد الاقصی به عنوان نخستین مسئله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی مورد توجه جدی است.

در این پیام آمده است: آزادی قدس راهبردی است که سی و سه سال قبل پایه‌های رفیع آن را معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به صورت رسمی بنیان نهاد و تا امروز به عنوان میراثی جهانی و گران‌سنگ برای حفظ اتحاد مسلمین به جای مانده است.

این پیام با تاکید بر اینکه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی راهپیمایی بزرگ روز قدس را به راهکاری عملی برای مبارزه با ظلم و تجاوز تبدیل کرده است می‌افزاید: امروز دیگر نه تنها قدس یک موضوع سرنوشت‌ساز اسلامی و عربی بلکه مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری محسوب می‌شود، زیرا این حقوق بیش از شصت سال است از سوی رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی و زیر چکمه‌های جنایتکاران از بین رفته است.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: هم‌اکنون در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌شتابیم که با پیروزی قابل توجه ملت‌های مسلمان و نهضت بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان، فلسطینیان قهرمان و مظلوم همچنان در حلقه محاصره اشغالگران صهیونیست و اسیر توطئه‌های شوم و نقشه‌های پلید جنایتکاران قرار دارند.

امام جمعه اراک و استاندار استان مرکزی ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی‌دفاع فلسطین،‌ از عموم ملت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و مبارز استان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول