اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد مقدس

مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان 15 خرداد به میدان شهدا تغییر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس در مشهد از میدان 15 خرداد به میدان شهدا تغییر کرد.

مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان 15 خرداد به میدان شهدا تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی اظهار کرد: به دلیل ساخت و ساز سازمان اتوبوس‌رانی خراسان‌رضوی در روز قدس، مسیر راهپیمایی از میدان 15 خرداد به میدان شهدا تغییر کرد.

وی تصریح کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر ساله به ابتکار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان روز قدس ثبت شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه امسال این مراسم را بسیار باشکوه و گسترده‌تر برگزار می‌کنیم، افزود: راهپیمایی روز قدس در 29 شهرستان، 72 شهر و 71 بخش با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: مراسم ساعت 9:30 دقیقه صبح از میدان شهدا شروع و اتمام مراسم در مصلای نمازگزاری‌های حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) است.

وی تشریح کرد: تفکیک جمعیتی در محل تجمع مردم انجام می‌شود، هم‌چنین از سیستم‌های صوتی مجهز برای پوشش این مراسم استفاده می‌شود.

سلطانی با اشاره به اینکه باید کنترل دقیق در ارتباط با جمعیت انبوهی که در میدان شهدا برای شرکت در این مراسم باشکوه تجمع می‌کنند، به صورت جدی و با هماهنگی تمام دستگاه‌ها انجام گیرد، گفت: نیروهای مسلح به همراه خانواده به صورت شخصی در این مراسم شرکت گسترده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: امسال ساعت شروع راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است زیرا شتاب و بی‌نظمی ایجاد نمی‌شود.

وی در مورد اطلاع‌رسانی راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: مخابرات خراسان‌رضوی در این زمینه با ارسال پیامک به مردم اطلاع‌رسانی وسیعی را انجام می‌دهد، هم‌چنین پوسترهای مخصوصی نیز برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

سلطانی تصریح کرد: خدمات‌رسانی رایگان سازمان اتوبوس‌رانی برای مردم روزه‌دار و مومن مشهد از تمام پایانه‌های سطح شهر حداکثر تا ساعت سه بعد از ظهر به میدان شهدا و بالعکس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی یادآور شد: پرچم‌های بلند و حجیم که مانع دید می‌شود نباید در این مراسم استفاده شود.

وی تاکید کرد: تصویربرداری راهپیمایی روز قدس به صورت بین‌المللی و هم‌زمان با سایر نقاط کشور پوشش داده می‌شود، در این زمینه یک دستگاه هلی‌کوپتر به صدا و سیمای خراسان‌رضوی تعلق می‌گیرد، هم‌چنین در این روز نمادهای استکبار جهانی و مزدوران نمایش داده می‌شود.

سلطانی از برپایی نمایشگاه قدس خبر داد و گفت: 3 هزار نرم‌افزار مقاومت و قدس در بین راهپیمایان توزیع می‌شود، بالن قدس نیز در میدان بیت‌المقدس نصب می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول