اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

روز قدس حکایت از نگاه عمیق امام به امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روز قدس حکایت نگاه عمیق امام راحل به امت اسلامی و ستیز همیشگی امت حز‌ب‌الله در برابر صهیونیسم نامشروع است.

روز قدس حکایت از نگاه عمیق امام به امت اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در آستانه روز قدس امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ شیطان بزرگ آمریکا با همراهی مدعیان دروغین آزادی و آمال بشری امروز در تمام دنیا با به راه انداختن حمام خون سعی می‌کنند ندای آزادی و دموکراسی حقیقی را خاموش کنند و خودشان را مدافعان حق و حقوق ملت‌ها معرفی کنند در حالی که تمام ادعای آنها دروغین است.

حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور با یادآوری اینکه روز قدس میراث ارزشمند و ماندگار امام راحل در خیز امت اسلامی علیه استکبار و استبداد است،  در گفت‌و گو با خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: امروز عمق نگاه امام راحل به آینده جهان اسلام را می‌توانیم درک کنیم که با چه تدبیر و دور‌اندیشی سه دهه پیش آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند تا به همه ثابت کنند دست اهریمنی شیاطین هرگز نمی‌تواند امت اسلامی را به تزلزل وادار کند.

وی یادآور شد: در شرایط حساس کنونی که جهان اسلام در نقطه سرنوشت‌ساز غلبه بر شیاطین و رسیدن به مرز استقلال واقعی قرار دارد به نظر می‌رسد روز قدس امسال با شکوه و عظمت خاص برگزار شده تا بیش از گذشته ماهیت پلید صهیونیسم و امریکا و همچنین همدستان خائن او در منطقه معلوم و مشخص شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضور همه آحاد امت اسلامی را در راهپیمایی با شکوه روز قدس نشان روشنی از تزلزل واقعی استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس شاخ شیاطین را می‌شکنند و به دنیا نیز اعلام خواهند کرد ترفند رنگین آنها بی‌اثر است.

نظر‌پور در پایان سخنان خود وجه تمایز روز قدس امسال را با سال‌های گذشته هم قسم شدن تمام دول استکباری در به زانو در‌آوردن ایران اسلامی با حربه تحریم و تهدید اقتصادی اعلام کرد و  به خبرنگار فارس اظهار داشت: آزموده را آزمودن خطاست چراکه مردم رشید ایران در 33 سال گذشته هزاران بار در بوته امتحان و آزمایش قرار گرفته‌اند اما ملت از همه آنها پیروز و سرفراز بیرون آمده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول