اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

آمادگی شورای هماهنگی زنجان برای برپایی راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به آمادگی شورای هماهنگی استان زنجان، بسترهای لازم برای برپایی راهپیمایی روز قدس فراهم شده است.

آمادگی شورای هماهنگی زنجان برای برپایی راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی بعد ظهر امروز در جلسه ستاد دفاع مقدس استان زنجان، اظهار کرد: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس به صورت گسترده در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در زنجان از میدان قائم کوچه‌مشکی آغاز می‌شود، افزود: مردم پس از راهپیمایی در خیابان رهبری در مصلی زنجان در صفوف بهم پیوسته نماز جمعه را برگزار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور استان زنجان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل تغییر محل برپایی نماز جمعه از امامزاده سید ابراهیم (ع)، راهپیمایی روز قدس نیز به طرف مصلی خاتم‌الانبیاء برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا یادآور شد: بیداری اسلامی بر اهمیت برپایی راهپیمایی روز قدس می‌افزاید.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر به توطئه‌های دشمنان علیه نظام‌های اسلامی افزایش یافته است، افزود: برای مقابله به توطئه‌های دشمنان ضروری است راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی سوریه را محور مقاومت در برابر استکبار عنوان کرد و افزود: تحولات کشور سوریه بر اهمیت برگزاری این راهپیمایی می‌افزاید.

حسینی از سخنرانی حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم زنجان خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلفی در این روز در زنجان برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول