اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف:

روز قدس برخاسته از مبانی فکری امام خمینی است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: یکی از آثار گرانبهای مبانی فکری امام راحل(ره) که توسط مقام معظم رهبری استمرار یافته، روز جهانی قدس است.

روز قدس برخاسته از مبانی فکری امام خمینی است

حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم روز قدس را روز نمایش همبستگی، همدلی، وحدت و انسجام بین همه مسلمانان جهان دانست و افزود: روز قدس زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرد و امروز در محور مقاومت یعنی سوریه، توطئه صهیونیسم و استکبار جهانی به دنبال شکستن این مسئله و جایگزینی تفرقه به جای آن است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: حکام منطقه در ترکیه، قطر و حجاز باید بدانند امروز منطقه در میان امواج بیداری اسلامی قرار گرفته و حضور یکپارچه مسلمانان در ایران، بحرین، حجاز و همه منطقه شاهد این مدعاست.

وی ادامه داد: روز قدس برای همه روزه‌دارانی است که اسلام ناب را به اسلام منزوی و آمریکایی ترجیح داده‌اند و دریافته‌اند که اسلام ناب هیچ‌گاه تحمل این موضوع را ندارد که رژیمی غاصب بر فلسطین حاکم باشد.

رضوی‌مهر با بیان اینکه حکام زورگوی منطقه دارای روابط پنهانی با اسرائیل هستند گفت: این افراد نباید مؤید این حضور نامشروع باشند ضمن اینکه اسلام ناب محمدی اجازه نمی‌دهد که مسلمانان مظلوم در معرض تهاجم کسانی باشند که رفتار آنها حتی در میان حیوانات درنده نیز دیده نمی‌شود.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اسلام ناب هرگز اجازه نمی‌دهد که آل خلیفه و آل سعود قرآن‌ها را به آتش کشیده و مساجد را تخریب کنند و در کنار آن منازل مردم را مورد هجوم قرار دهند.

وی با بیان اینکه اسلام ناب اجازه نمی‌دهد دولت ترکیه خواسته‌های ملت خویش را به فراموشی بسپارد عنوان داشت: ترکیه نباید در خیمه شب بازی‌هایی که اسرائیل تدارک دیده نخستین عروسکی باشد که به حرکت واداشته می‌شود.

رضوی‌مهر ادامه داد: اسلام ناب محمدی همان آیینی است که 33 روز حزب الله را به حرکت و تکاپو واداشت تا بر یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان پیروز شوند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز مردم غزه بیدار شده‌اند گفت: آنها دریافته‌اند که شعار و شعورشان باید هماهنگ با اسلام ناب محمدی باشد.

وی با اشاره به تأثیر بیداری اسلامی در جایگزینی اسلام ناب به جای اسلام مدنظر آل سعود بیان داشت: باید بدانیم که روز قدس روز بزرگی است و روزه‌داران با حضور یکپارچه خود باید آن را به عنوان مخالفت علنی با اردو کشی جنگ افروزان صهیونیستی و استکباری تبدیل کنند.

رضوی‌مهر از اقشار مختلف مردم خواست حضوری یکپارچه در روز قدس داشته باشند و افزود: مردم ایران باید علاوه بر حمایت از سایر مسلمانان در این روز، با حمایت‌های مادی و معنوی خود زلزله‌زدگان آذربایجان را دریابند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر حمایت همه‌جانبه ملت ایران از مظلومان سراسر جهان گفت: مسلمانان مظلوم در میانمار، بحرین و زیر شکنجه هستند که حمایت‌ها باید شامل حال آنان نیز بشود.

وی بیان داشت: توطئه و فتنه از سوی آمریکا و اسرائیل هرگز نمی‌تواند موجب جدایی مسلمانان از یکدیگر شود زیرا مسلمانان به دنبال حفظ دستاوردهایی چون حرمت قبله مسلمین هستند که روز قدس تأمین کننده آن است.

رضوی‌مهر با بیان اینکه در روز قدس باید علیه تمام کسانی که در برابر آتش زدن قرآن سکوت کردند قیام کرد، گفت: باید در این روز در مقابل کسانی که در برابر کشتار مسلمانان لب فرو بستند ایستاد و بر سر آنها فریاد کشید زیرا پیروزی از آن اسلام ناب محمدی است و امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و فرزانگی خود این مسئله را هدایت کرده‌اند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول