اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل مطرح کرد

آزادی 389 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل / کمک 2 میلیارد ریالی خیرین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: در دو سال گذشته و به همت خیرین و کمک‌های مردمی و دولتی 389 زندانی جرایم غیر عمد در استان اردبیل آزاد شدند.

آزادی 389 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل / کمک 2 میلیارد ریالی خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی انزابی عصر امروز در جشن گلریزان شهرستان کوثر اظهار داشت: در همین زمینه خیرین بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون ریال به این ستاد کمک کردند تا صرف کار خیرخواهانه آزادی زندانیان شود.

وی با اعلام این‌که ستاد دیه تنها زندانیان غیر عمد را مورد حمایت قرار داده است، تصریح کرد: در حال حاضر 380 نفر زندانی جرایم غیر‌عمد به غیر از کلاهبرداری شامل دیه، اتفاقات کارگاهی، نفقه، مهریه و تصادفات در زندان به سر می‌برند که همت ما بر این است تا آنها را آزاد کنیم.

انزابی خاطر نشان کرد: قرار است مبالغ جمع‌آوری شده در هر شهرستان صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد همان منطقه شود که در این زمینه در شهرستان کوثر نیز کمک‌های جمع‌آوری شده صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در ماه‌های اخیر چهار مددجوی این شهرستان با پرداخت یک میلیارد ریال بدهی و جریمه مقرری از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان کوثر نیز در سخنانی بیان کرد: انسان‌هایی که امروز از بیچارگان و نیازمندان دستگیری می‌کنند در سخت‌ترین روز حسابرسی در پیشگاه خداوند اجر و پاداش مضاعف می‌گیرند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی ادامه داد:‌ در این ماه که زندانیان چشم انتظار کمک‌های واقعی و مالی برای آزادی خود هستند باید مساعدت‌ها و کمک‌ها به نحوی باشد تا همه خانواده‌ها بتوانند شاهد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد باشند.

وی یکی از فلسفه‌های ماه مبارک رمضان را دستگیری از نیازمندان و کاستن از آلام دیگران توصیف کرد و گفت: ماه رمضان ماه غمگساری و همنوع دوستی است که وظیفه داریم در یک حرکت منسجم به یاری نیازمندان جامعه بشتابیم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول