اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادگستری اردبیل:

روز قدس روز تبدیل خواب آشفته مستکبران به کابوس است

خبرگزاری فارس: در بیانیه تشکیلات قضایی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: روز قدس و راهپیمایی بزرگ این روز خواب‌های آشفته مستکبران را به کابوسی وحشتناک تبدیل می‌کند.

روز قدس روز تبدیل خواب آشفته مستکبران به کابوس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در این بیانیه که دقایقی پیش منتشر شد آمده است: درود بر قدس و بر مسجدالاقصی، درود بر ملت‌های به پا خاسته در مقابل اسرائیل جنایتکار، روز بزرگ قدس روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی است که روزه‌هایشان را کامل می‌کنند و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیمانی دوباره می‌بندند.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشانند.

در این بیانیه آمده است: خانواده بزرگ تشکیلات قضایی استان اردبیل همراه و هم‌صدا با ملت بزرگ ایران و ملل آزاده و ظلم ستیز جهان، در صفوفی فشرده بار دیگر به ندای حضرت روح الله(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری لبیک گفته، از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه دعوت می‌کند با درک صحیح از حساسیت و شرایط موجود بیداری اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس خواب‌های آشفته مستکبران را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرده و رعب و وحشت را بر اردوگاه متجاوزان مستولی کنند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول