اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت

روز قدس ضربه مهلکی علیه استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: روز جهانی قدس در این برهه از زمان ضربه مهلکی علیه استکبار جهانی و صهیونست‌ها است.

روز قدس ضربه مهلکی علیه استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام‌ علی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تبلیغات روز قدس اظهار داشت:‌ قدس یک مسئله شخصی و ویژه به یک کشور در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‌ای برای موحدان جهان و مؤمنان گذشته، حال و آینده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در مورد روز قدس بیان داشت:‌ با این توصیفات وظیفه همه انسان‌ها روشن می‌‌شود که این روز، روز با‌عظمتی است به ویژه امروزه که بیداری اسلامی را در کشورهای اسلامی شاهد هستیم و استکبار جهانی قصد دارد به هر طریقی ‌با موج‌سواری بر بیداری اسلامی موجودیت صهیونیست را حفظ کند.

ابراهیمی تصریح کرد: حتی بعضی مواقع رئیس جمهور مصر ‌را وادار می‌کند که نماینده خود را بفرستد و بیداری اسلامی را منحرف‌ و امنیت صهیونیست‌ها را حفظ کند.

وی عنوان کرد: روز جهانی قدس در این برهه از زمان ضربه مهلکی علیه استکبار جهانی و صهیونست‌ها است.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در مصلای شهر بافت خاطرنشان کرد: هدف این است که مردم به این مهم که نماز را باید در مصلای شهر اقامه کنیم آشنا شوند و پیشرفت مصلا را مشاهده کنند و با نیازهایی مصلا آگاه و برای پیشرفت مصلا کمک کنند.

امام جمعه بافت در مورد نقش ادارات و نهاد‌ها گفت: نقشی که ادارات و نهادها دارند، علاوه بر حضور خود و کارمندان می‌توانند با چاپ بنر و پلاکارد فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در اهمیت روز جهانی قدس نشر دهند، همچنین با استفاده از بنر‌ها در زیبایی مصلا تأثیر به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول