اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قاینات:

وحدت مردم در روز قدس قدرت اسلام را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان قاینات به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: وحدت مسلمانان در این روز نه تنها دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه قدرت اسلام را نشان می‌دهد.

وحدت مردم در روز قدس قدرت اسلام را نشان می‌دهد

حجت‌الاسلام سید مرتضی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در روز قدس نتایج زیادی داشته و می‌تواند نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام کم نیستند، ادامه داد: دشمنان اسلام از مسلمانان سعودی گرفته تا آمریکا که دشمن درجه یک اسلام است قصد دارند تا این وحدت بین مردم و دولت را در نظام جمهوری اسلامی از بین ببرند.

امام جمعه قاینات افزود: در این راستا مردم و مسئولان ما باید هوشیار بوده و با حضور قوی خود در میدان اجازه ندهند این افراد به نقشه‌های شوم خود برسند.

اصفهانی تصریح کرد: اگر دشمن بداند مردم کنار و پشتیبان دولت نیستند به کشور ما حمله کرده و می‌توانند راحت ایران را به زمین بزنند.

وی اضافه کرد: اما وحدت و حضور حداکثری مردم و مسئولان که به معنای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است به دشمن این جرأت را نمی‌دهد که حتی به فکر حمله به کشور ایران باشد.

امام جمعه قاینات ایران را قدرت بزرگی دانست و گفت: در این راستا ایران باید خود را نشان داده و مردم و دولت با هم در روز قدس در صحنه حضور یابند.

اصفهانی افزود: مردم ایران باید از بلایی که دشمن بر سر مسلمانان سوریه آورده عبرت گرفته و پشتیبان دولت باشند تا دشمن جرأت حمله به مردم مسلمان ایران را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای سلطه‌گر از وحدت میان شیعه و سنی واهمه دارند، یادآور شد: وحدت میان شیعه و سنی سبب تزلزل حکومت دشمن می‌شود.

امام جمعه قاینات تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس پایه‌های سلطنت آل سعود که چند سال است بر مردم حکومت می‌کند را به لرزه در می‌آورد.

اصفهانی در پایان از تمام مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی خواست تا مثل همیشه در صحنه حضور یافته و سبب سربلندی اسلام شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول