اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

روز قدس، روز تقابل اسلام و استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج از روز قدس به عنوان روز تقابل اسلام و استکبار نام برد و گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و روز مقابله ملت‌هایى است که در زیر فشار ظلم آمریکا و رژیم صهیونیست قرار دارند.

روز قدس، روز تقابل اسلام و استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز قدس در سنندج، با بیان اینکه روز قدس به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) روز اسلام است، اظهار کرد: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم فلسطین نیست، چراکه این سرزمین جزو پیکره جهان اسلام است.

به گفته وی، دنیای اسلام باید با تکیه بر مشترکات خود، دست رژیم صهیونیستی غاصب را از سرزمین‌های مسلمانان کوتاه کند.

فرماندار سنندج از روز جهانی قدس به عنوان روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی یاد کرد و افزود: حضور به هم پیوسته و متحد ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس آخرین تیر نابودی را به پیکره دشمنان خواهد زد.

میرزایی‌اصل از این روز به عنوان روز تقابل اسلام و استکبار نام برد و خاطرنشان کرد: روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و روز مقابله ملت‌هایى است که در زیر فشار ظلم آمریکا و رژیم صهیونیست قرار دارند.

وی تدبیر حکیمانه امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را تاکید بر ضرورت اتحاد جهان اسلام در مقابله با هرگونه سلطه و تجاوز دانست و گفت: دفاع از سرزمین فلسطین دفاع از حیثیت اسلام و ارزش‌های دینی و اعتقادی مسلمانان است.

به گفته فرماندار سنندج، آزادسازی قدس و سرزمین فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی آرزوی هر مسلمانی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان حامی مسلمانان جهان، خود را متعهد به پاسداشت روز قدس برای نیل به این آرزوی دیرینه می‌داند.

وی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و اهتمام مسئولان در برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اکنون دچار یک بحران عظیم درونی و بی‌هویتی در بین ملت‌های جهان شده است.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس رأس ساعت 10و 30 دقیقه روز جمعه مورخ 27 مرداد از میدان آزادی سنندج به سمت میدان انقلاب و مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول