اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مسیرهای راهپیمایی روز قدس شوشتر مشخص شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان شوشتر پس از برگزاری جلسه‌ای مشخص شد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس شوشتر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس در شوشتر اظهار داشت: روز جهانی قدس در سال‌جاری با توجه به کشتار وحشیانه مسلمانان در بحرین و عربستان و میانمار و.... شرایط بسیار پیچیده‌ای دارد که مسلمانان برای حمایت از مردم بی‌دفاع و مسلمان این کشورها در روز جهانی قدس شرکت فعال داشته باشند.

مجید افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس شوشتر نباید بسیار کوتاه باشد و به این دلیل باید کوشید تا از ابتدای خیابان طالقانی تا مصلی نماز جمعه راهپیمایی شوشتر برگزار شود.

وی تأکید کرد: مردم در این راهپیمایی حضوری فعال دارند و باید تلاش کنیم تا مسئولان نیز در این مراسم همدوش مردم در راهپیمایی حضور یابند و برای نابودی استکبار شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر باید برای برگزاری این راهپیمایی فضاسازی شهری شود، تأکید کرد: همه امور فضاسازی شهری طبق دستورالعمل موجود برعهده شهرداری است و باید در این باره اقدامات فوری انجام شود.

زنگنه با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی روز قدس شوشتر کوتاه است، افزود: برگزاری این مراسم روز جمعه رأس ساعت 11:30 از ابتدای خیابان طالقانی شوشتر در محل میدان 17 شهریور ماه آغاز می‌شود و به مصلی نماز جمعه شوشتر ختم می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول