اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی همه مسلمانان است.

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی مسلمانان است

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مسائل مورد توجه امام خمینی (ره) در زمان حیات آن بزرگوار بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مسلمانان بوده و بر همگان واجب است که در این راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه موقت زنجان همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از مردم مظلوم فلسطین افزود: ملت ایران با لبیک گویی به فرمایشات این دو بزرگوار در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دست یاری مردم مظلوم فلسطین به سوی مردم ایران دراز شده است، افزود: باید در روز قدس حمایت خود را از مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

موسویون با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک به همنوعان است، افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس نیز نمونه‌ای از کمک به افرادی است که نیاز به کمک دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور فرد فرد ایرانیان در راهپیمایی جوابی دندان‌شکن به رژیم اشغالگر قدس و اعلام آمادگی برای حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است، افزود: هیچ‌کس نباید فکر کند که حضور او در راهپیمایی تاثیری در پیروزی مردم فلسطین ندارد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی نشانه حمایت از مردم مسلمان فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر قدس است، اضافه کرد: شاید مشت‌های گرده کرده تاثیری در مبارزه داخلی مردم فلسطین نداشته باشد، ولی همین موضوع باعث دلگرمی آنها شده و آنها با قوت بیشتری به مبارزه خود ادامه می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور در راهپیمایی روز قدس را تکلیف شرعی عنوان کرد و افزود: بر همگان واجب است که به این تکلیف عمل کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول