اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام عنوان کرد

آمادگی کامل چرام برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چرام از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری باشکوه روز قدس خبر داد.

آمادگی کامل چرام برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز ظهر امروز در نشستی که با حضور مسئولان محلی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اهمیت بیداری اسلامی که در حال حاضر وجود دارد نباید روز قدس را کم‌اهمیت جلوه داد.

فرماندار چرام افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرستان چرام باید با شکوه هرچه بیشتر و استقبال بهتر برگزار شود.

نیکروز روز جهانی قدس را نامی رسمی در ایران دانست و گفت: روز قدس مناسبتی رسمی است که یک سال پس از انقلاب ایران در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: حضرت امام خمینی روز قدس را روز اسلام و حکومت اسلامی دانسته و بیان کردند که جمهوری اسلامی در سراسر کشورها در این روز بزرگ باید بیرق ایران اسلامی را برافراشته کند.

وی حضور پررنگ نیروی انتظامی را در این مراسم لازم دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید با همکاری و تعامل با یکدیگر و مردم در جهت خوب انعکاس دادن روز قدس گام اساسی و مؤثر برداریم.

نیکروز با اشاره به دعوت کردن سخنرانان شاخص متذکر شد: تمهیدات ویژه برای روستاها، تهیه سرویس برای ایاب و ذهاب و انتقال مردم روستاها، تهیه سیستم صوتی، سازماندهی نیروهای ورزشکار با لباس ورزشی و همکاری تابستانه آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که در این راستا باید انجام بگیرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه حضور انتظامات خواهر و برادر موجب ثبات نظم در این روز می‌شود، اذعان کرد: دعوت از ائمه ‌جمعه و جماعت، روحانیون و خانواده‌های معزز شهدا در راس برنامه‌های روز قدس این شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول