اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مردم استان کرمانشاه ماندگارترین روز قدس را جمعه برگزار خواهند کرد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه و ستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم مومن و روزه‌دار استان کرمانشاه جمعه ماندگارترین روز قدس را با حضور گسترده خود برگزار خواهند کرد.

مردم استان کرمانشاه ماندگارترین روز قدس را جمعه برگزار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن به فارس ارسال شده آمده است: راهپیمایی بزرگ، دشمن‌شکن و حماسی یوم‌الله جهانی قدس روز جمعه 27 مرداد (28 رمضان) همزمان با سراسر کشور و همگام با سایر هموطنان عزیز، با حضور امت آگاه و همیشه در صحنه استان در تمامی شهرستان‌ها و مراکز بخش‌ها برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه این اطلاعیه آورده است: قدس به‌عنوان قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و وطن میلیون‌ها آواره مسلمانان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار از سال 1948، آن سرزمین را از دست ساکنان اصلیش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغال‌گر قدس قرار داد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: از عموم مردم مومن، خداجو و آزادی‌خواه استان، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، فرهنگیان و دانش‌آموزان، روحانیان، بازاریان و اصناف، کارگران، اقلیت‌های دینی، هیئت‌های مذهبی، کارکنان ادارات و ارگان‌ها و سایر اقشار دعوت به‌عمل آمده است تا به‌منظور ابراز خشم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین اعلام حمایت از قدس شریف و مردم بی‌دفاع و ستم‌دیده فلسطین، در راهپیمایی روز جهانی قدس به‌عنوان یادگار ارزشمند امام راحل(ره) شرکت کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه راس ساعت 11 صبح از دو مسیر چهار راه مدرس و میدان آزادی به سمت مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول