اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی

سارق حرفه‌ای درون خودروهای گچساران دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان گچساران گفت: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی، سارق حرفه‌ای درون خودروهای گچساران دستگیر شد.

سارق حرفه‌ای درون خودروهای گچساران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید قدرت‌الله بیعت‌اصل عصر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سارق درون خودروهای شهرستان گچساران و کشف بیش از پنج فقره سرقت در این زمینه خبر داد.

بیعت‌اصل ادامه داد: پس از وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان گچساران قرار گرفت.

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان گچساران افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

بیعت‌اصل اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده از متهم بیش از پنج فقره سرقت داخل خودرو در شهر دوگنبدان و حومه کشف شد.

این مسئول حفظ نظم و امنیت در شهرستان گچساران تصریح کرد: با اعتراف این سارق حرفه‌ای یک نفر مالخر نیز دستگیر و مقداری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

وی بی‌احتیاطی و غفلت مالباختگان را زمینه‌ساز این سرقت‌ها دانست و گفت: رانندگان هرگز اموال و اوراق شناسایی خود را در خودرو جا نگذارند.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: رانندگان برای احتیاط باید شماره اتومبیل خود را روی ضبط صوت و سایر وسایل حک کنند و شماره سریال وسایل نیز در جایی ثبت شود.

بیعت‌اصل تصریح کرد: رانندگان هرگز نباید سوئیچ خودروی خود را در اتومبیل بدون سرنشین جا بگذارند و همواره درب‌ها را قفل کرده و شیشه‌ها را کاملا بالا بکشند و از وسایل هشدار دهنده استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: رانندگان خودروی خود را در صورت داشتن گاراژ در آن پارک کرده و سعی کنند کمتر آن را در خیابان‌ها و کوچه‌ها رها کنند.

بیعت‌اصل با ذکر این مطلب که هرگز نباید اسم خود را روی دسته کلید و یا هر جای دیگر اتومبیل حک کرد، افزود: کلیدهای خودرو را نیز باید از کلید منزل جدا نگه داریم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول