اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان ری صورت گرفت

بررسی مشکلات پیش روی مسکن مهر حسن‌آباد

خبرگزاری فارس: مشکلات پیش روی پروژه‌های مسکن مهر حسن‌آباد با حضور مسئولان شهرستان ری بررسی شد.

بررسی مشکلات پیش روی مسکن مهر حسن‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، مشکلات پیش روی طرح‌های مسکن مهر در شهر حسن‌آباد شامل طرح‌های ارغوان، البرز، نارنجستان و بهاران با حضور مسئولان شهرستان ری بررسی شد.

این جلسه با حضور معاونان فرماندار، مشاور فرماندار در امور آب و روسای ادارات بنیاد مسکن، تعاون، آبفا، برق منطقه کهریزک و گاز حسن‌آباد حضور داشتند که مسائل و مشکلات و چگونگی پیشرفت فیزیکی طرح‌های مسکن مهر بررسی شد.

در این جلسه مهم‌ترین مشکل در ارتباط با تسریع پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها علاوه بر کمبود بودجه و تخصیص اعتبارات، کمبود منابع آب با توجه به فقر منابع آب اعلام شد.

بخشدار حسن‌آباد تصریح کرد: آب مشکل لاینحل این بخش است که سازمان زندان‌ها و شهرک صنعتی شمس‌آباد نیز با این کمبود مواجه هستند.

کریم رئوف ادامه داد: برهمین اساس مقرر شد تا با تدابیر ویژه‌ای از طریق شورای حفاظت منابع آب در این مورد تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: 3 هزار و 287 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر حسن‌آباد و کهریزک شهرستان ری در حال ساخت است و علی‌رغم اعلام مسئولان برای تحویل این واحدها تا شهریور ماه امسال به متقاضیان، هنوز حل مشکل آب شرب واحدهای مسکونی مهر به ویژه در شهر حسن‌آباد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رئوف در مورد طرح‌های مسکن مهر در شهر حسن‌آباد گفت: این طرح شامل طرح 228 واحدی نارنجستان با 90 درصد، طرح 312 واحدی نارنجستان (2) با 50 درصد، طرح 527 واحدی بهاران با 70 درصد، طرح 256 واحدی ارغوان با 95 درصد، طرح 552 واحدی البرز (1) با 85 درصد و طرح 312 واحدی البرز (2) با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول