اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای حمل و نقل و مسکن خراسان‌شمالی مطرح شد

اولتیماتوم استاندار برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر گلستان شهر بجنورد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی به شرکت‌های خدمات رسان سه ماه فرصت داد تا برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر گلستان شهر بجنورد اقدام کنند.

اولتیماتوم استاندار برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر گلستان شهر بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ محمود احمدی‌بیغش ظهر امروز در نشست شورای حمل و نقل و مسکن خراسان‌شمالی گفت:‌ شرکت‌های خدمات رسان موظف بوده تا حداکثر آذرماه نسبت به تأمین خدمات مورد نیاز در این شهرک اقماری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بجنورد به لحاظ جوی دارای شرایط خاصی بوده به گونه‌ای که زمستان زودرس دارد، تصریح کرد:‌ بر همین اساس دستگاه‌های خدمات رسان استان تمام تلاش خود را برای تأمین زیرساخت‌ها اعم از آب، برق، تلفن، گاز به کار ببندند.

احمدی‌بیغش از معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خواست تا ضمن بازدید هفتگی، میزان پیشرفت تأمین خدمات مورد نیاز در گلستان شهر را به وی گزارش کند.

وی از فرمانداری بجنورد نیز خواست تا نسبت به تشکیل نشست‌های منظم پروژه گلستان شهر بجنورد اقدام و مشکلات را بررسی و رفع کنند.

وی با اشاره به ضرورت انجام تعهدات از سوی دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر استان اظهار کرد:‌ دستگاه‌های خدمات رسانی که نتوانند در موعد مقرر سه ماهه نسبت به تأمین خدمات اقدام کنند، در مورد آنان تصمیم گیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی از مسکن مهر به عنوان انقلاب و نهضتی در دولت‌های نهم و دهم یاد کرد و گفت:‌ البته این کار بزرگ با حمایت‌های تمام دستگاه‌ها برای پیشبرد اجرای طرح‌های مسکن مهر شکل گرفته است.

* تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت دهم به اتمام برسد

استاندار خراسان‌شمالی همچنین بر اتمام تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت دهم و تحویل آن به مالکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی مسکن مهر باید صرفاً از واگذاری کارها به پیمانکار پرهیز کنند، گفت: لازم است تا خود دستگاه‌ها نیز نظارت‌های لازم را بر ساخت و ساز در واحدهای مسکن مهر اعمال کنند.

احمدی‌بیغش همچنین از وضعیت اجرای مسکن مهر وحدت شیروان انتقاد کرد و افزود:‌ متأسفانه این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش نمی‌رود.

وی گفت:‌اکنون مسکن مهر در شیروان از برنامه عقب بوده و اگر به این شکل پیش برود، طبق برنامه به بهره‌برداری نخواهد رسید.

استاندار خراسان‌شمالی تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر شیروان را ضروری خواند و گفت:‌ معاون هماهنگی امور عمرانی و همچنین دبیر شورای حمل و نقل و مسکن استان مرتباً از این پروژه بازدید و گزارش خود را منعکس کنند.

* تکمیل استانداری خراسان‌شمالی از برنامه عقب است

وی همچنین با اشاره به تأخیر در اجرای ساختمان استانداری خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون چندین سال از برنامه عقب است.

احمدی‌بیغش در عین حال با اشاره به اینکه این پروژه در طرح مهر ماندگار دولت قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد تا ساختمان استانداری تا قبل از اتمام دولت دهم تکمیل و بهره‌برداری شود.

دبیر شورای حمل و نقل و مسکن خراسان‌شمالی هم در این نشست از تحقق تمام مصوبات سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به این استان خبر داد و گفت: تمام منابع لازم برای اجرای طرح‌های مسکن مهر و راه اختصاص یافته است.

عطاءالله قادری خواستار انجام تعهدات استانداری برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه راه در این استان شد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول