اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مسکن مهر آمل در مازندران جایگاه ممتازی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مسکن مهر آمل در مازندران جایگاه ممتازی دارد.

مسکن مهر آمل در مازندران جایگاه ممتازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، پیش از ظهر امروز وضعیت پیشرفت و چگونگی فعالیت مسکن مهر در آمل با حضور بابایی‌کارنامی مدیرکل کار، تعاون و رفاه مازندران، اسد مدیرکل راه و شهرسازی استان، رحیمی‌نژاد مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران، مسئولان شهرستانی و نمایندگان تعاونی‌های مسکن مهر بررسی شد.

فرماندار آمل در این نشست بیان داشت: در بخش مسکن مهر این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای استان دارای موقعیت و جایگاه بسیار مناسبی است.

یدالله اکبرزاده با اعلام اینکه باید در بحث خانه‌دار شدن مردم همه مسئولان بکوشند، گفت: از سوی تعاونی‌ها فعالیت در بخش واحدهای مسکونی این شهرستان ادامه دارد و این فعالیت‌ها با پیشرفت خوبی همراه است البته در برخی از واحدها نیز اندکی تعلل مشاهده می‌شود.

وی با اعلام اینکه حادثه ششم بهمن سال 60 مردم این شهرستان در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان لوح زرینی به یادگار مانده، تصریح کرد: اگر با این نگاه به مسائل بنگریم ما به مردم بدهکاریم.

اکبرزاده با اشاره به اینکه باید وعده‌ها در عمل عملیاتی شود، گفت: نباید کام مردم را تلخ کنیم و با کندکاری مردم را بدبین کنیم بلکه باید در زمینه مسکن مهر همه دستگاه‌ها و نهادها بسیج شوند.

* وجود 1986 واحد مسکن مهر در آمل

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل نیز در این نشست با اشاره به اینکه در این شهرستان 23 تعاونی مسکن مهر وجود دارد، ابراز داشت: در آمل یک‌هزار و 986 واحد مسکن مهر وجود دارد.

محمد رمضانی با اعلام اینکه پروژه مسکن مهر 541 واحدی این شهرستان در سال 88 در قالب نقشه ابلاغ شد، گفت: اخیراً پیمانکاران این پروژه اعلام کردند که هزینه‌های‌شان بیشتر از مبلغ قرارداد است.

وی در پایان متذکر شد: باید پیمانکاران حدود 13 ماه قبل این پروژه را تحویل می‌دادند که در این امر قصور کردند و قیمت تمام شده‌شان نیز متاثر از این قضیه است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول