اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی خبر داد

ساخت بیش از 25 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: اکنون 25 هزار و 342 واحد مسکونی مهر در استان در دست ساخت قرار دارد.

ساخت بیش از 25 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، عطا‌ءالله قادری اظهار کرد: به طور میانگین 70 درصد از خدمات زیربنایی مسکن مهر در مرحله نخست به اتمام رسیده و مابقی نیز از سوی شرکت‌های خدمات‌رسان در دست ساخت قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون دو هزار و 630 میلیارد ریال تسهیلات به احداث پروژه‌های مسکن مهر اختصاص یافته است، گفت: در حال حاضر شش هزار و 598 واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده و تا پایان سال 13 هزار و 210 واحد مسکونی دیگر در شهرهای بالای 25 هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

قادری تصریح کرد: در بجنورد 10 هزار و 609 واحد در قالب 70 پروژه مسکن مهر، در اسفراین دو هزار و 10 واحد در قالب 16 پروژه و در شیروان هزار و 712 واحد در قالب 11 پروژه مسکن مهر در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: تمام مصوبات سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به این تحقق پیدا کرده است و همچنین تمام منابع لازم برای اجرای طرح‌های مسکن مهر و راه اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی با اشاره به مصوبه شورای حمل و نقل و مسکن، از دستگاه‌های مرتبط خواست تا به تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول