اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

42 هزار واحد مسکن مهر در لرستان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: صددرصد 42 هزار واحد مسکن مهری که در استان لرستان وجود دارد، به صورت خود مالک و پروژه‌های 99 ساله است که کار پی‌سازی و نصب اسکلت آنها انجام شده است.

42 هزار واحد مسکن مهر در لرستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهرام ملکی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از بهره‌برداری پنج هزار واحد مسکن مهر در این استان تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 14 هزار و 500 واحد در بهار سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: در استان لرستان در حدود 42 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که از این تعداد صددرصد واحدها به صورت خود مالک و پروژه‌های 99 ساله است که کار پی‌سازی و نصب اسکلت آنها انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: شهرستان دورود با دارابودن 176 واحد مسکن مهر به عنوان شهر پایلوت در این خصوص معرفی شده است و در حدود هفت هزار میلیارد ریال از محل مسکن مهر در استان جذب تسهیلات شده است.

ملکی اظهار داشت: در راستای بحث مصالح مسکن مهر ارائه خدمات روبنایی انجام شده است که از جمله احداث مدارس در سایت‌های 99ساله مسکن مهر استان بوده و با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده در سایت مسکن مهر شهرستان‌های بروجرد، ازنا، الیگودرز، نورآباد وخرم آباد با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان احداث مدارس شهرستان‌های مذکور در دستور کار قرارگرفته که در مجموع به صورت مشارکتی است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول