اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح 5600 واحد مسکن مهر بیرجند در هفته دولت

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت امسال 5 هزار و 600 واحد مسکن مهر در بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 5600 واحد مسکن مهر بیرجند در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان بیرجند از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌‌های مسکن مهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 961 واحد مسکن مهر در بیرجند وجود دارد، اظهار کرد: سعی می‌کنیم 5 هزار و 600 واحد از آنها در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان بیرجند روند مطلوبی است، یادآور شد: این واحدها هم از حیث کیفیت و هم از حیث کمیت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و طی یک ماه اخیر اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

رشید به پراکندگی واحدهای مسکونی مهر در بیرجند اشاره کرد و افزود: از مجموع مسکن مهر شهرستان بیرجند 7 هزار و 200 واحد در مهرشهر، 3 هزار و 200 واحد در شمال شهر و بقیه واحدها در سایر نقاط شهر وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 185 هکتار سایت‌های مسکن مهر در مهرشهر وجود دارد که امید است درآینده‌ای نزدیک این اراضی به محدوده شهری بیرجند ملحق می‌شود تا بتوانند از خدمات شهری نیز استفاده کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمینه آبرسانی به واحدهای مسکونی مهر در مهرشهر مشکلاتی وجود داشت، یادآور شد: با تدابیر اتخاذ شده این مشکل برطرف شد و از امروز آبرسانی به این واحدها آغاز می‌شود.

رشید ادامه داد: در زمینه برقرسانی و ایجاد شبکه‌های مخابراتی هیچ مشکلی در مسکن مهر بیرجند وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های مربوط نسبت به دریافت امتیازات لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول