اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

400 واحد مسکن مهر در شهربابک بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهربابک گفت: 4 مجتمع مسکونی مهر بالغ بر 400 واحد مسکونی در هفته دولت در شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد.

400 واحد مسکن مهر در شهربابک بهره‌برداری می‌شود

محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با بیان اینکه تعداد 10 تعاونی مسکن مهر در شهرستان شهربابک وجود دارد، اظهار داشت: چهار مجتمع مسکونی مهر بالغ بر 400 واحد مسکونی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این چهار مجتمع شامل مجتمع 246 واحدی مسکن مهر غدیر فاز یک واقع در میدان بسیج، مجتمع مسکونی پردیس 28 واحدی واقع در بلوار معلم، پردیس 92 واحدی واقع در بلوار رودخانه و مجتمع 40 واحدی کارگران در بلوار 35 متری شریک‌آباد است.

حسینی خاطر نشان کرد: مجتمع 220 واحدی مسکن مهر غدیر فاز دو واقع در پیرجل در پایان آذر ماه سال جاری و مجتمع 36 واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان و مجتمع تعاونی مسکن 40 واحدی بهزیستی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: در این پروژه‌ها ادارات آب، برق، گاز و مخابرات و همچنین شهرداری و شورای اسلامی و اداره ثبت همکاری می‌کنند که امیدواریم با همکاری آنها پروژه‌ها هر چه سریع‌تر برای استفاده مردم شهربابک آماده شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهربابک گفت: عملیات اجرایی تمام تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان فعال بوده و با نظارت فنی نظام مهندسی شهرستان شهربابک و کارشناسان فنی راه و شهرسازی در شهرستان و استان قرار دارد و سعی شده در ساخت این ساختمان‌ها از تکنولوژی و مصالح نوین استفاده شود.

حسینی با اشاره به برخی پروژه‌های مهم در شهرستان شهربابک عنوان کرد: پروژه‌های مهمی مانند فرودگاه اضطراری، ایستگاه راه‌آهن خاتون‌آباد، پایانه‌های مسافری و بار و جاده میمند - رفسنجان توسط این اداره در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول