اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اراک خبر داد

آغاز ثبت‌نام واحدهای ویلایی مسکن مهر شهر جدید امیرکبیر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اراک از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای ویلایی مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر خبر داد.

آغاز ثبت‌نام واحدهای ویلایی مسکن مهر شهر جدید امیرکبیر

سعید میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مرحله اول ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای ویلایی سال گذشته انجام شد و امسال مرحله دوم انجام می‌شود.

وی با یبان اینکه در این شهر جدید، واحدهای ویلایی با مساحت 300 متر و زیربنای 100 مترمربع احداث و به افراد واگذار می‌شود تصریح کرد: ثبت‌نام از امروز آغاز و تا شانزدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اراک با اشاره به پرداخت تسهیلات 250 میلیون ریالی برای ساخت این واحدها به متقاضیان گفت: در این مرحله سه هزار متقاضی ثبت‌نام می‌شوند که باید شرایط لازم برای دریافت وام مسکن مهر را داشته باشند.

میرزایی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته واحدهای فاز نخست این پروژه تا پایان سال 1393 تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: در فاز اول ثبت‌نام، شهروندان استقبال خوبی از مسکن مهر ویلایی شهر جدید امیرکبیر اراک داشتند که برآورد می‌شود در این مرحله نیز شاهد استقبال بالایی از این واحدها باشیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول