اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

روز قدس، روز تقویت جبهه حق است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس عامل تقویت جبهه حق به شمار می‌رود و توان آزادیخواهان و مسلمانان برای مبارزه با پایگاه شرک و نفاق را افزایش می‌دهد.

روز قدس، روز تقویت جبهه حق است

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار در رزن با اشاره به اهمیت روز قدس و لزوم برگزاری راهپیمایی باشکوه در این روز، قدس را پاره تن اسلام خواند و اظهار داشت: مسئله فلسطین، اساسی‌ترین و بارزترین موضوع بحرانی خاورمیانه به شمار می‌رود که عامل این امر نیز استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

وی اهمیت دادن به روز قدس را یکی از ابعاد عمل به قرآن دانست و افزود: در قرآن کریم آمده " ای مؤمنان! شما را چه شده که در راه خدا و یاری مستضعفان نبرد نمی‌کنید"، که این امر نشان از لزوم توجه به حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم دارد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس، روز اعلام برائت از مشرکان و ستمگران است، تأکید کرد: راهپیمایی و حضور مردمی در این روز باید باشکوه‌تر و چشمگیرتر از سال‌های قبل باشد.

وی به تشریح شرایط سیاسی کنونی جهان پرداخت و افزود: بیداری جهان اسلام و تلاش دشمن برای مقابله با این امر، حساسیت اهمیت‌دهی به روز قدس را افزایش می‌دهد که این موضوع باید مد نظر ویژه باشد.

سلطانی‌صبور اظهار داشت: این حضور گسترده به طور قطع عاملی در راستای تقویت جبهه حق به شمار می‌رود و توان آزادیخواهان و مسلمانان برای مبارزه با پایگاه شرک و نفاق را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد مسلمانان لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد که باید این موضوع را مد نظر داشته و با همدلی و انسجام زمینه از بین بردن جبهه کفر را از بین برد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش اظهار داشت: روز قدس روز رهایی فلسطین از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی است که امیدواریم با وحدت و همدلی مسلمانان جهان و حمایت از مردم فلسطین شاهد پیروزی آنها بر اسرائیل غاصب باشیم. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول