اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

بیداری اسلامی به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس می‌افزاید

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: بیداری اسلامی و مسائل پیش‌روی سوریه بر اهمیت حضور گسترده و برگزاری این راهپیمایی می‌افزاید.

بیداری اسلامی به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس می‌افزاید

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: روز قدس به عنوان نماد بیداری اسلامی از یادگاران امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران در سال‌های گذشته جای خود را در بین ملت‌ها باز کرده است، خاطرنشان کرد: ملت‌های منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی بیداری جامعه خود را رقم زده و انتفاضه ملت فلسطین را حمایت کردند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان یادآور شد: حزب‌الله لبنان نیز با تأسی از انقلاب اسلامی موفقیت‌های مطلوبی را در جهان کسب کرده است.

وی ایران اسلامی را موفق‌ترین کشور در زمینه مقابله با استکبار عنوان کرد و افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نشان از تدبیر امام خمینی (ره) برای ادامه مقابله با استکبار دارد.

بابایی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی گام‌های مطلوبی را در این زمینه برداشته است، افزود: قیام کشورهای مختلف جهان علیه استکبار نشان از موفقیت نظام در این حوزه دارد.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی با وجود همه توطئه‌های دشمنان تأثیرگذار بوده و کشورهای آزادی‌خواه جهان به دنبال اجرای الگوی بیداری اسلامی در کشورهای خود هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان قیام مردم مناطق مختلف جهان از جمله لیبی، تونس، مصر، عربستان و بحرین را نتیجه آشکار تاثیرگذاری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بیداری اسلامی که از کشور ایران آغاز شده است در حال حاضر در همه نقاط جهان تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد به انحراف کشاندن بیداری اسلامی است، افزود: دشمن برای به انحراف کشاندن این حرکت عظیم انسانی مسئله سوریه را به جدیت دنبال می‌کند.

بابایی مقاومت مردم سوریه در برابر استکبار را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ملت سوریه همواره برای مقابله با توطئه‌های دشمنان حاضر بوده و در سال جاری نیز با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از اقدامات استکبار نشان می‌دهند.

وی حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس را موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان دانست و گفت:‌ بیداری اسلامی و مسائل پیش‌روی سوریه بر اهمیت حضور گسترده در این راهپیمایی می‌افزاید.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان جهان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس به دشمنان اجازه نمی‌دهند سرنوشت آنها را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان دشمنان خود را به خوبی شناخته‌اند، یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

بابایی از مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی خواست بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بسیج ناحیه دانشجویی استان زنجان در این راهپیمایی به صورت گسترده شرکت می‌کند، افزود: دفاع از ملت مظلوم فلسطین وظیفه همه افراد جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول