اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هرسین:

فریاد روز قدس مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار هرسین گفت: در روز قدس مردم با هر فکر و عقیده‌ای دارای یک نقطه مشترک هستند و آن مبارزه با استکبار و صهیونیست است.

فریاد روز قدس مبارزه با استکبار جهانی است

بهمن قربانی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به گرامیداشت روز بزرگ قدس اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل است تا همواره در یاد مسلمان فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم ظالم نقش ببندد.

قربانی فریاد روز قدس را در حمایت از مسلمان جهان و مردم ستمدیده فلسطین عنوان کرد و افزود: صهیونیست و آمریکا جنایتکار همواره از این روز و حضور مردم وحشت دارند چراکه بیداری مردم را آشکارا می‌بینند.

وی ادامه داد: امروز پیروی از فرمان امام خمینی(ره) در جهان اسلام نمود پیدا کرده است و مسلمانان دنیا در همه کشورهای اسلامی این روز در حمایت از مظلومان بیرون می‌آیند و راهپیمایی می‌کنند.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه قدس متعلق به اسلام است گفت: قدس تنها متعلق به فلسطین، لبنان و یا کشور خاصی نیست، قدس قطعه‌ای از پیکر اسلام است که جدا شده است و این حرکت خودجوش مردم باید تا آزاد‌سازی قدس ادامه داشته باشد.

وی قدس را محل معراج پیامبر و متعلق به همه مسلمانان عنوان کرد.

قربانی با اشاره به وحدت ملت خاطرنشان کرد: در لحظاتی که نیاز به وحدت و اتحاد است ملت ایران با حضور فعال در صحنه همبستگی و همدلی خود را ثابت کرده‌اند.

وی افزود: در روز قدس مردم با هر فکر و عقیده‌ای دارای یک نقطه مشترک هستند و آن مبارزه با استکبار و صهیونیست است.

فرماندار هرسین با اشاره به شرایط کنونی کشورهای جهان اسلام و مبارزه دشمنان تصریح کرد: در راهپیمایی قدس امسال باید با شور و اشتیاق بیشتری شرکت کنیم تا همواره دشمنان از اتحاد مسلمانان دچار رعب و وحشت شوند.

قربانی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای انجام راهپیمایی روز قدس در شهرستان هرسین انجام شده است گفت: شروع راهپیمایی ساعت 10 صبح و مسیر آن از میدان کاشانی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی است.

قربانی از مردم شهرستان هرسین خواست با حضور یکپارچه خود در صحنه لرزه به پیکره سست آمریکا و صهیونیسم جنایتکار بیاندازند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول