اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

روز قدس روز انزجار آزادگان جهان از استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: روز قدس روز انزجار آزادی‌خواهان جهان از اعمال و حرکت‌های وحشیانه استکبار و رژیم صهیونیستی است و در این روز خفت رژیم صهیونیستی صدها برابر می‌شود.

روز قدس روز انزجار آزادگان جهان از استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار داشت: ملت ما با حرکت‌های انقلابی خود سالهاست هرچه فریاد خشم دارند بر سر استکبار و رژیم صهیونیستی می‌زنند و استکبار به خفت و خواری خود از سوی ملت ایران معترف است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد روز قدس که فرمودند روز "قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود" ابراز داشت: حرکتی که از سوی امام خمینی(ره) آغاز شده همچنان باید ادامه داشته باشد و تا نابودی اسرائیل و آزادی سرزمین اشغالی تداوم یابد.

رشتبری یادآور شد: روز قدس روزی است که باید بساط رژیم جور و ظلم برچیده شده و ملت کشور بزرگ فلسطین طعم آزادی و  آزادگی را بچشند چرا که اسرائیل با چنبره شیطانی خود سبب شده تا ملت این کشور خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره بیابان‌ها شوند.

امام جمعه خلخال در ادامه با اشاره به تحولات سوریه و بیداری اسلامی در منطقه به لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر روز جهانی قدس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال نیز در این جلسه از برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب  اردبیل خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی از دوم تا هشتم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

سید احمد معصومی بیان داشت: در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف 40 درصدی ارائه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب، روز فرهنگی شهرستان خلخال است که پنج شهریور ماه به همین منظور برنامه‌ای با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل نمایشگاه کتاب  اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول