اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز قدس مقدمه تحقق عدالت در جهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز جهانی قدس مقدمه تحقق عدالت در جهان است.

روز قدس مقدمه تحقق عدالت در جهان است

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف نظام استکباری و استعماری به ویژه صهیونیسم در برنامه‌ریزی‌ها و اهداف خود این است که اسلام را از راه خود بردارد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس اسلامی و مسلمانان به عنوان یک مانع بزرگ بر سر راه اهداف صهیونیسم است، خاطرنشان کرد: دشمنان در تصمیم‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌های خود تلاش می‌کنند اسلام و مسلمانان را از بین ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم در دوران گذشته نیز به روش‌های مختلف و به هر قیمتی که شده سعی در از بین بردن دین اسلام و مسلمانان داشته‌اند، اضافه کرد: در برهه‌ای از زمان نیز موفق شده بودند علیه مسلمانان اقداماتی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و از جمله استکبار جهانی و صهیونیسم با استفاده از تبلیغات منفی و اصولی که خود به آنها معتقد هستند علیه مسلمانان اقدام کرده‌اند، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه نقشه‌های استکبار نقش بر آب شد.

دشتکی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واقعیت‌هایی را در مورد نظام استکباری برملا کرده است، تصریح کرد: با آشکار شدن اهداف شوم صهیونیست‌ها، آنها تاکنون نتوانسته‌اند به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه افشاگری‌ها در مورد اهداف استکبار جهانی و صهیونیست‌ها نقش بسیار بزرگی را ایفا کرده‌اند، یادآور شد: رسانه‌ها در مردم روشنگری ایجاد کرده و آنها را به مسائل مختلف آگاه کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه مبارزه با صهیونیسم و دفاع از قدس و ملت مظلوم و مسلمان فلسطین یکی از مهم‌ترین اصول، ارزش‌ها و محورهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، افزود: با حمایت مسلمانان از یکدیگر دشمنان در حرکت به سوی اهداف خود کند‌تر شد‌ه‌اند.

وی با بیان اینکه معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین ابتکارات امام خمینی(ره) به شمار می‌رود، اضافه کرد: روز قدس سبب اتحاد مسلمانان در جهان شده است.

دشتکی با اشاره به اینکه انعکاس فریاد‌های مردم در روز قدس توسط رسانه‌های جمعی و حتی رسانه‌های خود صهیونیست‌ها مردم را به فکر چرایی اتفاقات رخ داده می‌اندازد، خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) با انتخاب خود یک درگیری ذهنی ویژه در مردم جهان در رابطه با مسئله فلسطین ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) واژه قدس و فلسطین را به عنوان یک فرهنگ عمومی در سطح جهان احیا کرده‌اند، تصریح کرد: امروز نام قدس و فلسطین به معنای واقعی در جهان احیا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اعلام روز قدس علاوه‌بر اینکه قدس را در بین مسلمانان جاودان کرده است سبب مطرح شدن آن در سطح جهان نیز شده است، ادامه داد: اعلام روز قدس نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد و این امر شکست سنگینی بر دشمن بود.

وی با تاکید بر اینکه تضعیف مسلمانان و نابودی آنها یکی از مهم‌ترین راهبردها و استراتژی‌هایی محسوب می‌شود که دشمنان بر آن هدف‌گذاری کرده بودند، یادآور شد: آنها می‌خواستند اصول و عقاید مسلمانان را بکوبند اما موفق نشدند.

دشتکی با اشاره به اینکه اتحاد مسلمانان و حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف فردی و اجتماعی است، افزود: بر اساس بیانات قرآن مسلمانان باید با یکدیگر متحد بوده و از حقوق هم دفاع کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس فریاد مردم علیه ظلم و استکبار است، خاطرنشان کرد: این روز مقدمه تحقق عدالت در جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در روز قدس از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: در چنین روزی هر چقدر فریاد علیه ظلم داشته باشیم عزت و افتخار مسلمانان به همان میزان ارتقا می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به هر قله‌ای باید شاخ ظالمان را بشکنیم، تصریح کرد: اگر خواستار برقراری عدالت در جهان هستیم باید شاخ صهیونیسم را بشکنیم و جلوی حرکت ظالمانه دشمنان را بگیریم.

دشتکی یادآور شد: از نظر، دینی، اجتماعی و سیاسی بر حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول