اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

روز قدس روز پیوند معنویت و سیاست است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: روز قدس روز پیوند معنویت و سیاست است و ظرفیتی برای همدردی با مظلومان فلسطینی است.

روز قدس روز پیوند معنویت و سیاست است

 حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: روز قدس سمبلی از جمله معروف شهید مدرس است که فرمود " سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست"‌.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: یک ماه روزه‌داری، عبادت و بندگی خدا، ظرفیت بسیار موثری برای جوامع اسلامی در راستای عبور از امور نفسانی و پرداختن به مصالح عمومی عالم اسلام و همدردی با مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود لذا توجه کردن به اصلی‌ترین درد کشورهای اسلامی فلسفه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.

وی با تاکید بر اینکه نباید از رژیم اشغالگر قدس در هیچ زمانی حتی در اوج عرفان و بندگی و در سختی گرسنگی و تشنگی مسلمانان، غافل بود خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در همه حال مراقب غده سرطانی منطقه خویش باشند و با چشمانی بیدار به راه‌حل مناسب برای ریشه‌کن کردن رژیم غاصب صهیونیستی بیندیشند‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: روز قدس روز پیوند معنویت و سیاست است و ظرفیتی برای همدردی با مظلومان فلسطینی است.

وی در ادامه افزود: بنابر وعده‌های الهی شکست مستکبران عالم و پیروزی مستضعفین از وعده‌های قطعی خداست اما در سال‌جاری استکبار جهانی برای تقویت حیات رژیم اشغالگر قدس طرح جامعی را برای منطقه آغاز کرده است و فتح نخستین سنگر مقاومت یعنی کشور قهرمان سوریه را برنامه مهم خود قرار داده است.

وی درپایان گفت: باید پرچمداران امت اسلامی طرحی نو در بیاندیشند و فرا‌تر از بزرگداشت روز قدس برای کمک به فلسطین، سوریه و لبنان برای شکست استکبار جهانی که مهم‌ترین آرزوی ملل اسلامی است تدابیری عملی را اتخاذ کنند و توانایی‌های مختلف مسلمانان مبارز را به‌کار گیرند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول