اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان:

روز قدس اعلام حمایت از مظلومیت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به حوادث منطقه راهپیمایی روز قدس امسال اعلام حمایت از مظلومیت همه مسلمانان در سراسر عالم است و به همین دلیل باید از هر سال با شکوه‌تر برگزار شود.

روز قدس اعلام حمایت از مظلومیت مسلمانان است

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به روز قدس اظهار داشت: روز قدس، روز عزت فلسطین و ذلت رژیم جعلی صهیونیستی است و این روز به کابوس رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن تبدیل شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی جهان و در حالی که رژیم صهیونیستی از همیشه حقیرتر و ذلیل‌تر شده است، روز قدس تبدیل به کابوسی برای آنها و نمادی از اقتدار جهان اسلام و مسلمانان شده است.

سعیدی تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین بیش از گذشته سختی‌ها و رنج‌هایی را که بر آنها تحمیل شده، تحمل می‌کنند و مقاومت جانانه‌ای از خود نشان می‌دهند و حرکت عظیم ملت مسلمان در ایران و سایر کشورهای اسلامی سبب دل‌گرمی و امید برای آنان و یأس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: با توجه به حوادث سوریه و هجوم تروریست‌ها به مردم این کشور با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه و همچنین قتل عام مسلمانان میانمار به دست بودایی‌ها، راهپیمایی روز قدس امسال اعلام حمایت از مظلومیت همه مسلمانان در سراسر عالم است و به همین دلیل باید از هر سال باشکوه‌تر برگزار شود.

سعیدی گفت: در تدارک برنامه‌ای هستیم تا جامعه فرهنگی و هنری استان کرمان نیز به صورت گسترده و هماهنگ و همراه با اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشته باشند و مراتب انزجار و نفرت خود را از رفتارهای توأم با بغض و کینه استکبار نسبت به مسلمانان اعلام کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول