اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه دستاورد روز قدس بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه، بیداری کشورهای اسلامی، منزوی شدن و شکستن هجمه پوشالی رژیم صهیونیستی از مهم‎‌‌ترین دستاوردهای روز جهانی قدس است.

پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه دستاورد روز قدس بود

فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: اهمیت روز جهانی قدس را باید در اندیشه‌های امام راحل جستجو کنیم چرا که رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران همواره به روز قدس توجه ویژه‌ای داشتند.

وی با بیان اینکه مسئله قدس به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است، افزود: علاوه‌ بر قرآن و پیامبر، روز جهانی قدس نقطه مشترک دیگری را بین مسلمانان در سراسر جهان ایجاد کرده است.

خسروی بیان داشت: روز جهانی قدس از ظرفیت بالایی برای وحدت و انسجام‌بخشی بیشتر بین مسلمانان در راستای ترویج اعتقادات جهان اسلام و مبارزه با استکبار جهانی تا آزاد سازی فلسطین و قدس برخوردار است.

فرماندار اردل با بیان اینکه فلسطین یکی از حرکات اصلی در بیداری منطقه است، گفت: بعد از گذشت چند سال مسلمانان در حال دستیابی به نتایج روز جهانی قدس هستند و مردم باید با یک نگاه تکلیفی و با ضرورت جدی به موضوع روز جهانی قدس توجه کنند.

وی افزود: روز جهانی قدس بازتاب و برکات بسیار زیادی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگر ملت‌های مسلمان داشته و به نسبت این برکات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خسروی تصریح کرد: پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه، بیداری کشورهای اسلامی، منزوی شدن اسرائیل، شکستن هجمه پوشالی رژیم صهیونیستی، مقاومت مردم و سران کشورهای سوریه و پیروزی در مقابله با استکبار جهانی و پیروزی مردم عراق از مهم‎‌‌ترین دستاوردهای روز جهانی قدس است.

وی بیان داشت: روز جهانی قدس به مهم‌ترین آرمان مسلمانان دنیا تبدیل شده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرماندار اردل با بیان اینکه راهپیمایی باشکوهی در این شهرستان به مناسبت روز جهانی قدس برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این راهپیمایی از ساعت 11 صبح از مقابل دانشگاه پیام‌نور اردل تا چهارراه سپاه برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: تجمع مردم در مسجد ابوالفضل شهر اردل و سخنرانی حجت‌الاسلام طاهری از سخنرانان دعوت شده از شهر قم در بین مردم از دیگر برنامه‌های این شهرستان در روز جهانی قدس است.

خسروی ادامه داد: در تمام روستاهای این شهرستان نیز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول