اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

روز قدس محور وحدت مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: روز قدس محور وحدت بین مسلمانان جهان است و ضروری است راهپیمایی این روز به نحو باشکوهی برگزار شود.

روز قدس محور وحدت مسلمانان جهان است

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تاثیرات منطقه‌ای و فرامنطقی انقلاب اسلامی موجب شده است تا بیداری اسلامی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره به عنوان محور مقاومت اسلامی در جهان مطرح شده است، افزود: کشورهای منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی حرکت‌های بیداری اسلامی را شکل داده و به ادامه آن کمک می‌کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با بیان اینکه بیداری اسلامی در سایه وحدت بین مسلمانان شکل گرفته است، افزود: برپایی راهپیمایی روز قدس موجب نشان‌دادن وحدت بین مسلمانان شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ادامه بیداری اسلامی بر اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس می‌افزاید، خاطرنشان کرد: تحولات منطقه نیازمند توجه بیشتر به اهمیت روز قدس است.

مجتهدی با بیان اینکه تحریم‌ها و فشارهای استکبار بر سوریه معنادار است، افزود: استکبار با اعمال این فشارها درصدد است تا مسلمانان جهان را تضعیف کرده و نقشه‌های خود را عملی کند.

وی با بیان اینکه کشور سوریه همواره به عنوان محور مقاومت مطرح بوده است، افزود: شکستن مقاومت ملت سوریه از اهداف دشمنان محسوب می‌شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران همواره بر سر آرمان‌های خود ایستاده و مقاومت می‌کند، افزود: ملت‌های منطقه با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی اهداف بیداری اسلامی را تا رسیدن به نتیجه لازم دنبال می‌کنند.

وی فشار علیه سوریه را از سوی کشورهای استکباری معنادار عنوان کرد و افزود: دشمن برای شکستن مقاومت مردم راهی جز فشار وارد کردن به مسلمانان ندارد.

مجتهدی بر لزوم توجه به مسائل روز دنیا تاکید کرد و افزود: در بررسی مسائل رخ داده در دنیا متوجه می‌شویم که ملت‌های آزاده همواره بر سر آرمان‌های خود بوده و از آن لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند.

وی راهپیمایی روز قدس را نشانگر اتحاد مسلمانان عنوان کرد و افزود: مسئله سوریه و بیداری اسلامی که در سایه حضور مردم در حمایت از ملت‌ها شکل گرفته است بر اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس می‌افزاید.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: همه احزاب و گروه‌های استان زنجان به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول