اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات هندیجان:

راهپیمایی روز قدس در هندیجان از مسجد جامع آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات هندیجان گفت: راهپمایی روز قدس در شهرستان هندیجان از مسجد جامع آغاز و به طرف هندیجان جنوبی و فلکه ولیعصر به پایان می‌رسد.

راهپیمایی روز قدس در هندیجان از مسجد جامع آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، سیدحسن ساداتی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرستان هندیجان هر ساله همزمان با روز قدس حضور پررنگ خود را در راهپیمایی اثبات کرده به تصویر می‌کشند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس برای همبستگی مسلمانان است، افزود: تدبیر امام راحل و شناخت وی از دشمنان اسلام، جمعه آخر ماه رمضان را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین روز قدس اعلام کرد تا مسلمانان جهان در این روز با اتحاد و انسجام مایه یأس دشمنان شوند.

رئیس اداره تبلیغات هندیجان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که قدس و بیت‌المقدس را تصرف و آن را به یک سرزمین یهودی مبدل کند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس برای این است که مسلمانان نسبت به برادران فلسطینی خود احساس مسئولیت کنند، بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس درصدد است مسلمانان را از این سرزمین مقدس اخراج کند و بر این سرزمین‌های اشغالی تسلط داشته باشد.

ساداتی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در این شهرستان اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان هندیجان از مسجد جامع آغاز و به طرف هندیجان جنوبی و فلکه ولیعصر به پایان می‌رسد.

وی در پایان با تأکید بر ادارات هندیجان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید بر حضور پررنگ پرسنل و زیرمجموعه خود در راهپیمایی روز قدس تأکید و در این روز بزرگ بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و نظام انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول