اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعة المصطفی العالمیه:

راهپیمایی روز قدس پایه‌های استکبار را سست می‌کند

خبرگزاری فارس: جامعة المصطفی العالمیه با صدور اطلاعیه‌ای از عموم ملت‌های مسلمان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

راهپیمایی روز قدس پایه‌های استکبار را سست می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در اطلاعیه جامعة المصطفی العالمیه آمده است: روز جهانی قدس روز همبستگی بین‌المللی جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با اسرائیل برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین است. روز قدس، میراث ارزشمند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است که مؤید اندیشه ژرف و اعتقاد راسخ ایشان به ضرورت وحدت و انسجام مسلمانان در برابر مستکبران ، ستمگران و زورگویان است؛ به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئله فلسطین از نظر اسلامی برای همه مسلمانان مسئله اساسی و فریضه است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این روز پشتوانه بزرگی برای ملت مظلوم فلسطین در مقابله با صهیونیست‌هاست. گرامیداشت این روز بزرگ و همزمانی آن با بیداری اسلامی در منطقه، پایه‌های استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکا و اسرائیل را سست و لرزان خواهد کرد. بی‌تردید حضور پرشور ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس که نمادی از اعلام همبستگی مسلمانان جهان با مردم نستوه و مقاوم فلسطین به شمار می‌رود، پاسخی قاطع به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر است و نشان خواهد داد که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز، هرگز فراموش نخواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رئیس، طلاب، فضلا، استادان و کارکنان جامعة المصطفی همگام با ملت‌های مسلمان و روزه‌دار در سراسر جهان، با حضور یکپارچه و پر شور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس با اعلام انزجار و تنفر از رژیم منفور صهیونیستی، آزادی کامل قدس شریف را از چنگال دژخیمان و زورگویان از خداوند منان مسئلت می‌کند. ان‌شاءالله به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمین و برپایی نماز جمعه در این مکان مقدس باشیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول