اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف الهی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان بر حضور مردم و مسئولان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان یک تکلیف الهی تاکید کرد.

حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران استان اظهار داشت: استکبار جهانی با در دست داشتن ابزارهای ارتباطی در تلاش است حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهد اما به خوبی می‌داند که ملت در طول سالیان با حضور میلیونی خود پاسخ محکمی به این یاوه‌سرایی‌ها داده است و این بار نیز با حضور خود آنها را متحیر خواهد کرد.

وی با اشاره به وقوع زلزله در آذربایجان شرقی و غربی که منجر به کشته شدن جمع زیادی از هم‌وطنان شده است، ضمن تسلیت این حادثه دل‌خراش برای بازماندگان آرزوی صبر و بردباری کرد.

این مسئول هم‌چنین آمادگی استان را برای هر نوع کمکی اعلام کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به رخدادها، تحولات بین‌المللی و فشارهای وارده بر جمهوری اسلامی برای کوتاه آمدن در فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز گفت: جهان غرب از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا‌کنون با انواع ترفندها، توطئه‌ها، جنگ تحمیلی هشت ساله و در مقطع کنونی با تشدید تحریم‌ها در تلاش است تا جمهوری اسلامی را از مواضع قانونی و حق مسلم خود در دست‌یابی به انرژی پاک هسته‌ای باز دارد، اما مطمئن باشد که ملت و دولت هرگز از حق خود نمی‌گذرند و کوتاه نخواهند آمد.

وی داشتن انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز را حق مسلم و غیر‌قابل تغییر ملت دانست.

بامری نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) و نقش و جایگاه این روز مهم تاریخی را مورد اشاره قرار داد و مردم و مسئولان استان هرمزگان را به حضوری پر شور در این راهپیمایی دعوت کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته دولت افزود: هفته دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر و بازگو کننده فعالیت‌ها و خدمات انجام شده دولت در بخش‌های مختلف است که در این هفته افکار عمومی باید از آنها مطلع شوند، این رسالت بزرگ بر دوش فرمانداران است تا در شهرستان‌ها خدمات دولت را به نحو مطلوب و شایسته برای مردم باز‌گو کنند.

بامری فعالیت‌ها و خدمات دولت نهم و دهم را در قیاس با قبل بسیار چشم‌گیر و کم‌نظیر دانست و افزود: اطلاع‌رسانی در این زمینه وظیفه مسئولان است.

معاون استاندار هرمزگان برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت، ارائه خدمات انجام شده در خطبه‌های نماز جمعه توسط مسئولان و دعوت از مردم برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را گامی در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از خدمات دولت عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول